![]() |
kotsen
gister avond heb ik met een vriend gechilled bij mij thuis en hebben aardig wat gedronken beerenburg pasoa en nog wat andere dingen van 25% maar
we hadden hetzelfde op en hij moest kotsen wat hij wel anders deed was dat hij ging atten en ik niet want was eigenlijk mijn eerste keer dat ik zoveel ging drinken. wrm gig hij dan kotsen? |
Dat ligt volgens mij toch echt aan je lichaam. Een zwaarder iemand kan waarschijnlijk beter tegen alcohol dan een heel licht iemand. Het zal dus echt aan jezelf liggen, de een kan beter tegen alcohol dan de ander. De een zal dus ook sneller over moeten geven dan de ander.
|
De ene kan beter tegen alcohol als de andere, wat ook een verschil kan maken is hoe snel iemand heeft gedronken. Als jij drie biertjes in 5 minuten drinkt kan jij meer dronken zijn dan dat jij 10 biertjes over de hele avond drinkt.
|
Citaat:
|
Nou dat ligt toch echt aan het feit dat jou vriend het is gaan atten en jij niet. Van atten wordt je ook veel sneller dronken dan dat je het gewoon drinkt. En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog meer op, want als hij at dan heeft hij het sneller op als jij, dus kan je niet allebei evenveel op hebben. Of hij moet al gestopt zijn met drinken en jij niet.
|
Citaat:
maar hij heefd echt evenveel als mij gehad |
Zijn lichaam reageerde er gewoon anders op.
Waarschijnlijk hadden jullie van te voren allebij wat anders gegeten, dat maakt natuurlijk ook uit voor hoeveel je kan drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien een zwakke maag?
|
Dat heeft met zoveel verschillende factoren te maken dat er eigenlijk niets zinnigs over gezegd kan worden. Ga er iig maar niet van uit dat jij beter tegen alchol kan dan die vriend van je, want daar schiet je later de fout mee in.
Oh, en drink eens niet van die wijvendrankjes. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |