Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   kotsen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1838978)

urjenn 25-07-2011 00:27

kotsen

gister avond heb ik met een vriend gechilled bij mij thuis en hebben aardig wat gedronken beerenburg pasoa en nog wat andere dingen van 25% maar
we hadden hetzelfde op en hij moest kotsen

wat hij wel anders deed was dat hij ging atten en ik niet want was eigenlijk mijn eerste keer dat ik zoveel ging drinken.
wrm gig hij dan kotsen?

Kikaa 25-07-2011 07:53

Dat ligt volgens mij toch echt aan je lichaam. Een zwaarder iemand kan waarschijnlijk beter tegen alcohol dan een heel licht iemand. Het zal dus echt aan jezelf liggen, de een kan beter tegen alcohol dan de ander. De een zal dus ook sneller over moeten geven dan de ander.

django023 25-07-2011 10:05

De ene kan beter tegen alcohol als de andere, wat ook een verschil kan maken is hoe snel iemand heeft gedronken. Als jij drie biertjes in 5 minuten drinkt kan jij meer dronken zijn dan dat jij 10 biertjes over de hele avond drinkt.

Draaideurpoes 25-07-2011 18:58

Citaat:

Kikaa schreef: (Bericht 31804536)
Dat ligt volgens mij toch echt aan je lichaam. Een zwaarder iemand kan waarschijnlijk beter tegen alcohol dan een heel licht iemand. Het zal dus echt aan jezelf liggen, de een kan beter tegen alcohol dan de ander. De een zal dus ook sneller over moeten geven dan de ander.

(y)

honestsmile 25-07-2011 22:44

Nou dat ligt toch echt aan het feit dat jou vriend het is gaan atten en jij niet. Van atten wordt je ook veel sneller dronken dan dat je het gewoon drinkt. En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog meer op, want als hij at dan heeft hij het sneller op als jij, dus kan je niet allebei evenveel op hebben. Of hij moet al gestopt zijn met drinken en jij niet.

urjenn 25-07-2011 23:26

Citaat:

honestsmile schreef: (Bericht 31807170)
Nou dat ligt toch echt aan het feit dat jou vriend het is gaan atten en jij niet. Van atten wordt je ook veel sneller dronken dan dat je het gewoon drinkt. En waarschijnlijk heeft hij dan ook nog meer op, want als hij at dan heeft hij het sneller op als jij, dus kan je niet allebei evenveel op hebben. Of hij moet al gestopt zijn met drinken en jij niet.

we namen dan telkens 't zelfde en dan na tien minuten weer

maar hij heefd echt evenveel als mij gehad

honkballertje 26-07-2011 10:52

Zijn lichaam reageerde er gewoon anders op.
Waarschijnlijk hadden jullie van te voren allebij wat anders gegeten, dat maakt natuurlijk ook uit voor hoeveel je kan drinken.

django023 26-07-2011 11:57

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 31807777)
Zijn lichaam reageerde er gewoon anders op.
Waarschijnlijk hadden jullie van te voren allebij wat anders gegeten, dat maakt natuurlijk ook uit voor hoeveel je kan drinken.

(y)

MiBe 26-07-2011 13:03

Citaat:

urjenn schreef: (Bericht 31804454)
wrm gig hij dan kotsen?

Omdat het een lutser is die zijn grenzen niet kent en daarom alles maar weer naar buiten gooit.

Panterstring 14-08-2011 13:15

Misschien een zwakke maag?

Reverend 14-08-2011 14:46

Dat heeft met zoveel verschillende factoren te maken dat er eigenlijk niets zinnigs over gezegd kan worden. Ga er iig maar niet van uit dat jij beter tegen alchol kan dan die vriend van je, want daar schiet je later de fout mee in.

Oh, en drink eens niet van die wijvendrankjes.

moesasji_oud2 14-08-2011 15:46

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31856193)
Dat heeft met zoveel verschillende factoren te maken dat er eigenlijk niets zinnigs over gezegd kan worden. Ga er iig maar niet van uit dat jij beter tegen alchol kan dan die vriend van je, want daar schiet je later de fout mee in.

Oh, en drink eens niet van die wijvendrankjes.

:cool:(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.