![]() |
nederland.fm werkt niet op google chrome
Sinds een weekje of wat werkt de website www.nederland.fm niet op mijn webbrowser google chrome. Nu kan ik de pagina wel openen maar zodra ik op een radio klik gebeurt er niks. Op firefox werkt de website wel gewoon. Ook als ik via chrome doorklik naar de engelse radiowebsite werkt chrome gewoon goed. Alleen de nederlandse versie vertikt hij. Wie heeft dit probleem nog meer en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt! |
Zijn er geen plugins uitgeschakeld? (zie chrome://plugins/ )
Ontvang je nog meldingen wanneer je op een andere radio zender klikt? |
Er zijn geen plugins uitgeschakeld, opnieuw installeren werkt niet, ik ontvang helemaal geen meldingen, dus ook niet als ik op een andere zender klik. (Er gebeurt gewoon niks) Radiowebsites van de andere landen werken wel gewoon.
|
Laadt de player in het midden van de pagina wel, maar blijft deze op 'Gereed' staan? Ik weet niet hoe je dat zo direct kunt oplossen, maar je kunt ook gewoon klikken op het logo van de radiozender die boven dat playertje staat. Dan kom je terecht op de site van de radiozender en zoek je gewoon naar de Webradio :) .
|
De radiozenders op Nederlandfm maken gebruik van flash en een ingebedde mediaplayer (windows media player, enz).
Daar moet je naar kijken. |
Citaat:
Citaat:
|
Chrome sluiten en Firefox opstarten (y)
|
Ik heb het probleem gevonden! Mijn plugin adblock blokeeerde de website, deze heb ik nu uitgeschakeld op nederland.fm. Toch allemaal bedankt voor het meedenken!
|
Er zijn meerdere website's waarmee je radio kunt luisteren zoals online radio luisteren , deze werkt bij mij wel met chrome.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |