![]() |
[browsers] Welke add-ons kan jij absoluut niet zonder?
Er zijn een aantal browsers waarvoor het mogelijk is add-ons te installeren, en ik vroeg me af welke add-ons voor jullie persoonlijk absoluut noodzakelijk zijn voor een goede en veilige Internet-ervaring (i.e. tot jullie standaarduitrusting behoren). Misschien dat dit zelfs een topic kan worden waarin mensen handige add-on tips met elkaar uitwisselen, kan natuurlijk geen kwaad (hoop ik). :)
Ikzelf gebruik Mozilla Firefox, en ik installeer standaard altijd de volgende add-ons: - Adblock Plus - ColorfulTabs - Easy YouTube Video Downloader - Flagfox - Flashblock - FoxyProxy Standard - Ghostery - GoogleSharing - Greasemonkey - NoScript - PDF Download - Stylish En hoe zit het bij jullie? :) |
Ik kan niet zonder de firefox extensies Adblock plus, tabmixplus, ietab, downloadthemall en downloadhelper.
|
Tab Mix Plus en Context Search. De rest kan ik prima zonder.
|
Adblock is alles wat een neger nodig heeft.
Oh en greasemonkey zodat ik shit kan streamen, maar dat gebruik ik eigenlijk nooit meer. |
Awesome screenshot
Smartschool extensie (webplatform voor school) Adblock oh, en ik gebruik chrome |
ABP en zo'n .flv download extensie voor youtube en motherless :D
|
Het al veel genoemde adblock plus, en noscript. Het scheelt zoveel irritante reclames.
|
FireShot Pro (y) Adblock is voor mietjes.
|
Citaat:
|
Geen. Alles wat ik nodig heb wordt al bij Opera geleverd (y)
|
Ik kan niet zonder de firefox uninstaller..
|
Ik heb net firefox gedownload, en ik heb 2 add ons gedownload. De ene, adblocker staat gewoon links onder in mijn scherm, maar de andere, integrated gmail, zie ik nergens. Waar zie je dat?
|
Adblock Plus, FireFTP, Webmail Notifier.
|
Adblock en Ghostery
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |