![]() |
Supersaai vs superskinny #1588
yeye, ik was eerst! *O*
En ik heb een toppostlijst: Carn 50 Absinthe 49 Martiño 43 Pierrot 34 .sann 33 Stefenootje 31 Interglot 31 Noedelhap 23 Azèche 22 Dobermann 21 Calculi yukon 20 fizzle-fluffy 20 Little Phoebe 18 lentekriebel 17 Luud 12 White Trash 12 Quis 2.0 11 Rationeel 9 Trimm Trabb 8 Sarah 8 Panopticon 6 Pippeloen 6 Lorelei 6 Daboman 3 Geel 3 Uice 2 Brenda97 2 Philosophy 1 Mc Kauw 1 |
Peter Pan was denk ik mijn minst favoriete disneyfilm. Samen met Pinokkio. Ik vond Peter Pan vervelend en kinderachtig (laatst heb ik het boek gelezen en daar vind ik het nog erger :o), en ik werd heel boos van dat eiland in pinokkio, met die toverlantaarns.
|
Tot nu toe vond ik Fantasia het beste, maar ik denk dat het uiteindelijk toch wel bij Lion King blijft. :P
|
Ik word zo verdrietig van die verhalen zoals nu in utrecht waarbij mensen doodgaan door de volkomen idiote acties van tuig. Een straatrace, godsamme zeg. (n)
|
Lion King <3.
Alhoewel ik Aladdin ook altijd heel erg leuk vond :cool:. |
Het zusje van mijn exvriendje was groot fan van Assepoester en keek de film (en de vervolgen erop) meerdere keren per maand, en sprak het uit als Astepoeser.
|
Mijn titel was actueler :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar idd, zeg (N) |
Of misschien 13. Maar zeker te oud om het als Astepoeser te mogen uitspreken :p
|
|
Ik vind deze titel stom :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en Lion King <3 een van de weinige Disney films die ik in het engels ken. En Aladdin, was nog op tv zaterdag, in het Engels. Robin Williams als de genie, maar toch (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind jouw moeder stom :o |
Noedel: ik heb ze allemaal in het Nederlands gezien, ik vind dat sowieso heel raar. Maar de stem van Yasmine was nog kutter dan in het Nederlands :D
Fizzle: Ban :mad: :D |
Citaat:
|
Ja nou je kwetst me! Ik zal je terugkwetsen!
|
Citaat:
|
Ik zag net een heel slechte film en ga zo In therapie kijken. Hopelijk is dat beter want ik verveel me. :o
|
Ik ga weer door met Bambi!
Ik moet nu al huilen van ontroering, al die lieve diertjes, omg!! |
Huh, ik wilde iets nieuws posten, maar in plaats daarvan wijzig ik een van mijn eerdere posts. :confused: /verstrooid
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens moest ik ook altijd huilen bij bambi, vooral als zijn mama dood werd geschoten en dat stomme hert kwam. |
Gisteren gingen Theodoor en ik om half twaalf een film kijken omdat mijn ritme verschoven moet worden en toen faalden we keihard en hebben we om twaalf uur de film uitgezet omdat we allebei in slaap vielen :( :bloos: :D
|
Citaat:
|
Het was een moderne Hamletadaptatie met Julia Styles, en nu verdenk ik Julia Stiles ervan om zo veel mogelijk in moderne Shakespeare-adaptaties te spelen, wat ik ga checken op IMDB, zodra ik weet hoe ik haar naam moet spellen.
|
Weet iemand hier of IMDB eigenlijk een goede app voor Android heeft?
|
Hmm, ze heeft wel Shakespeare in het theater gedaan, zegt haar wiki.
|
aha! Ze speelt ook in O, een moderne adaptatie van Othello.
|
Citaat:
|
En 10 Things I Hate about You.
|
Citaat:
|
Ik heb eens walgelijk vegetarisch gedaan en een blok tofu gekocht. Nu nog opzoeken hoe ik dat lekker kan klaarmaken :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gebruik ik als test of een vegakookboek fatsoenlijk is. In best veel vegakookboeken staan recepten waarbij je tofu moet verwarmen in een saus. Dan blijft het dus een blokje smakeloze spons. Niet dat ik ooit onbewerkte tofu koop, dus ik zou dat recept toch nooit maken, maar het is een teken dat de schrijver van het kookboek zelf de recepten helemaal niet getest heeft, óf dat de schrijver door een bizar ongeluk zijn smaakpapillen verloren heeft en dat aan niemand heeft verteld omdat hij zijn zestien kinderen moet onderhouden en daarom zijn baan als kookboekschrijver niet kan verliezen. |
Citaat:
En die rauwe die moet je eerst koken, dan goed marineren, en dan opbakken. (y)(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voor kruiden maakt niet zo heel veel uit, als er maar zout (of iets zouts zoals ketjap idd) bij zit, anders wordt het heel flauw.
|
roerbaksaus of oestersaus is echt heel goed (y) en sesam(olie). :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|