![]() |
Blowen vercracked uitzien
Ik heb een vraag als je elke dag blowt voordat je gaat slapen en gewoon lekker uitslaapt of je er dan bleker ofso van word want ik ben wel licht bruin maar ik merk als ik de dag ervoor gesmoked heb er beetje geeltjes uit zie weet iemand om dit tegen te gaan ?
|
|
Oke leuk je snapt wel wat ik bedoel dus ga niet zeuren om de punten ?
|
Uhh onder de zonnebank ? :P
|
Dat kan komen doordat je nog een beetje "high" bent van de vorige dag, op zich is hier niks ergs aan alleen er is niet heel veel om dit tegen te gaan.
|
ja van roken wordt je huid sowieso vaal, dat is met blowen niet anders..
als ervaren blower raad ik het verder af om net voor het slapen te blowen maar enfin. |
er is inderdaad weinig aan te doen, stoppen met blowen is het meest effectief maar anders raad ik het af om een blow te roken vlak voor het slapen gaan.
|
Onder de zonnebank ?
Ik zeg toch dat ik gewoon bruin ben maar als ik geblowd heb dat ik geeltjes ben |
minder blowen. dagelijks blowen is echt te ultiem kut voor je en ik spreek uit ervaring.
|
ik ben 15 en k blow elke dag ben bijna 16 is dit erg schadelijk voor je ik zie er niet als een junk uit ofso hoor ik verzorg mezelf heel goed :P
|
Natuurlijk is dat schadelijk, heb je dat nooit op school geleerd?
|
Ik weet niet, heb je daarvoor ook al nooit leestekens gebruikt?
|
Je snapt toch wat ik zeg waarom zou ik dan lees tekens gebruikt
En wat is er dan zo schadelijk aan ? |
Citaat:
Ik blow niet zo vaak en merk al dat mijn geheugen achteruit gaat... wat moet jij dan met elke dag blowen? Natuurlijk is het schadelijk :facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand iets tegen mij zegt dat ik iets moet doen, ben ik het een uur later alweer kwijt. en ik zou uitkijken als ik jou was, je hebt duidelijk aanleg voor verslaving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voel je je nu slimmer als je op andermans spelfouten gaat letten ?
Haha |
Citaat:
|
Draaideurpoes, kun je ajb niet in elk topic gaan chatten. Undercoverboy1, het is de bedoeling dat we in begrijpelijke taal typen, wil je dat niet, moet je niet zeiken dat er iets over gezegd wordt. Het is hier geen msn of sms.
|
Ja begrijpelijke taal ja ik typ niet als een of andere mogool je snapt wel wat ik bedoel dus je moet niet zeiken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In wiet zit sowieso teer en je kan in een psychose raken waar er allemaal rare dingen gebeuren met je hersenen, en je hebt een grote kans om schizofrenie uit te lokken als je wiet gebruikt
|
Citaat:
Ben op het goede pad though |
Wat is schizofonie ofso ??
|
Citaat:
Nu komen er waarschijnlijk ongeveer 5 mensen (ik gok oezem,draaideurkat,mutant,DP,Diego) vertellen hoe het zit xd |
Oh ik dacht dat dat is als je meerdere psychoses hebt gehad en dat het niks te maken heeft met gespleten ps :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder klopt het idd niet wat je zegt, want je haalt Schizophrenie en Multiple Personality Disorder door elkaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |