![]() |
Levend besaaid worden #1590
:D
|
Oh hekjefail :bloos:
|
''Iedereen denkt altijd dat ik zo beleefd ben, maar ik vind het soms heerlijk om brutaal te zijn en te vloeken. Mijn favoriete krachtterm? Fuck, haha.'' Aldus Jennifer Aniston. NOU NOU MEID, STOUT HOOR.
|
Dat is ook maar hoe die journalist het opgeschreven heeft. Hij vroeg haar natuurlijk wat haar favoriete krachtterm was.
|
Citaat:
|
Oei, ik maakte de fout om het filmpje te bekijken. Argh. :D
Sie.. sie.. sie.. is is rillie seskie.. sie rilly poels dat of. |
Uice en Rationeel, wat hebben jullie een vreselijke smaak wat mannen betreft (n)
|
Citaat:
|
Getver, ik zou het toch echt niet op Columbo willen doen. Bruce Willis, a la, maar die is ook al kaal enzo :s
|
|
als ik me dan toch moet laten beroeren door een man, dan maar een échte man :o:D
|
jammer genoeg ziet broes er echt niet meer zo uit ;)
|
ik zou hem nog steeds doen :Y
|
Ik vind Sweeney Todd en Sucker Punch de meest sexy films die ik ooit gezien heb. Oh en Death Proof.
|
En ze bestaan allemaal uit twee random ogende woorden, de titels van die films :D
|
Ik moet Sweeney Todd nog steeds een keer zien :(. Maar hij is dus wel leuk?
|
:D @ titel
|
Sweeney Todd is walgelijk.
|
Want?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Middag :)
|
In heel Utrecht was geen nrc next te krijgen :mad: Gelukkig stond 't blokkenschema voor Lowlands inmiddels online (Y)
|
Nog 6 minuutjes.. dan moet ik gaan stofzuigen en dweilen van mezelf.
|
Kom ik er net pas achter dat er al een collegerooster iets op internet staat. En ik me maar afvragen hoe dat eruit zou zien :facepalm:.
|
Wel een beetje opletten he Interglot ;)
Wat studeer je/ga je studeren? |
Ik ga oude culturen van de mediterrane wereld studeren.
Vraag me niet wat je ermee kan worden, ik heb zelf ook geen idee. :D |
Citaat:
Wel gaaf (y) |
Dat hoop ik wel :y.
En ik ga het allemaal nog wel uitzoeken :). Daar heb ik nog minstens 4 jaar voor :D. |
Citaat:
En er zijn genoeg echte mannen die niet kaal of bejaard (of in het geval van Columbo, dood) zijn. |
Citaat:
|
Ik ben best tevreden over het blokkenschema :y
Alleen jammer dat Edward Sharpe, Paul Kalkbrenner en Arctic Monkeys en ook nog een beetje Fleet Foxes overlappen op vrijdag, verder is het allemaal prima (Y) Oh en Carn raadde Amon Tobin aan toch? Die gaan we missen want die staat tegelijk met Elbow. Absinthe naamzoek overigens. |
het is juist een slecht teken als er 'veel' mensen zijn met zo'n studie: dan moet er gewoon nog gestreden worden voor die ene functie die dan ooit vrijkomt :p
|
Citaat:
|
Goedemiddag! Ik dacht, ik laat even weten dat ik nog leef. Het is hier echt belachelijk lekker weer.
|
Citaat:
Je kunt dan Mediterrane culturen in breed perspectief kiezen, waarvan je ook weer 2 gedeeltes hebt (klassieke oudheid en de rest :P als het ware) Je kunt wat vroeger Egyptologie was kiezen, en je kunt wat vroeger Assyriologie was kiezen. Dat doe je dan nog 2.5 jaar :Y. En dan nog eventueel een master er achteraan. |
Citaat:
|
Wat is dan wel je favoriete tijdsvak?
Ik twijfel altijd tussen de prehistorie (mammoeten :cool:), Mesopotamië-dingen en de Sovjet-Unie. Alhoewel dat laatste geen echt tijdvak is, natuurlijk. |
Nou, ik vind zelf de Romeinen en de Grieken altijd superleuk :cool: Daar ging mijn pws ook over :P. Maar verder heb ik me eigenlijk nooit extreem veel verdiept in mesopotamië dingen :P, dus misschien vind ik dat wel twintig keer zo leuk!
En ja, talen! Heel veel talen :cool:. Heel veel dode talen :cool:. |
Goeiemorgen! Ik droomde dat ik seks had met een collega en ik ben de dag begonnen met de keuken opruimen omdat anders niemand anders het doet :p
Yes! |
Prehistorie is niet voor niets de prehistorie, ;). Daar krijg ik niets over. Ik houd me veruit het meest bezig met (moderne) Russische geschiedenis, en heb redelijk wat vakken binnen de holocaust- en genocidestudies gevolgd. Moderne Tijd dus.
|
Ik ga vriendin ophalen van het station!
Doei lieve mensen! |
Doei Interglot!
|
Ik moet eens even een tijdsplanning gaan maken. Ik moet rond half 5 op schiphol zijn, dus om 4 uur op CS. Dus om 3 uur bij Rationeel zodat ik zeker weet dat ik alles heb. En ik moet hier nog wat spullen pakken en nog douchen.
Beginnen met douchen. Dan spullen pakken. Dan nog opruimen voor zover er tijd over is (dat zou best wat moeten zijn). En dan die andere dingen doen. (y) |
Citaat:
|
Maar eerst: kijken wat voor weer het wordt dit weekend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |