![]() |
Meisje met relatie :S
hallo,
Ik heb een meisje op het oog die ik echt superleuk vind enzo, (je kent het wel) alleen ze heeft een vriendje maar is wel heel erg met mij bezig. Ze wilt volgende week alweer met me chillen thuis terwijl ze een vriendje heeft, maar ze zegt wel de hele tijd dat ze me leuk en lief vind enzo. Enig idee wat ik hiermee moet doen? Dankje. |
ballen, als je haar gewoon wil ballen en verder geen interesse hebt in een vaste relatie met haar.
Zou je dat wel willen, dan kun je je bedenken wat ze misschien gaat doen als ze met jou heeft. Aangezien ze nu ook "vreemdgaat" ( er is nog niks gebeurd? ). Maar "chillen" met de intentie om meer te doen dan alleen samen naar buiten te kijken komt toch op mij over als niet betrouwbaar. Dus leuk voor het ballen Niet leuk voor een serieuze relatie |
wat doe je tijdens het chillen dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen aandacht aan besteden. Dan zie je wel of ze je echt leuk vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechtstreeks en wind er geen doekjes omheen :o En zij vindt jou ook leuk dus is het heus niet erg als ze hem opgeeft voor jou |
Citaat:
Wishmeluck:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar wel de uitkomst posten he :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw ze is nu op msn en is ziek, dus ik zei tegen haar kom ik je vanavond een kus brengen dan ben je morgen weer beter. Zegt ze djangooo :bloos: dat kan niet want ik heb vriendje :S maar ze heeft wel toegegeven dat ze me leuk vind. :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet je daar nou mee? :S |
Citaat:
|
ze wil niet vreemdgaan? Dan maakt ze het wel uit lijkt mij als ze jou leuk genoeg vind/vond
|
Citaat:
|
Alleen maar goed dat ze niet vreemd wil gaan, anders heb je d'r niks aan
|
Eh... denk je echt dat ze interesse in je heeft? Want als ik iemand leuk en aardig en lief vind en dat zeg en vraag of we samen gaan chillen, dan bedoel ik ook alleen dat. Niet dat ik stiekem iets met die persoon zou willen doen ofzo. En ik vind het ook leuk als mensen zeggen dat ze me missen of aan me denken. Maar dat betekent niet dat ik mijn vriendje ga verlaten hoor. Ik houd gewoon van gezelligheid en zal nooit vreemdgaan. Misschien is zij hetzelfde en ziet ze je gewoon als een vriend waar ze het fijn mee heeft.
|
Citaat:
|
Sorry maar als ze je echt zo leuk vind als jij zegt hadden jullie toen wel al gehad of was ze niet met haar huidige vriendje gegaan. Of had ze het allang uitgemaakt. Ik zie t niet gebeuren hoe graag je ook zou willen!
|
Och, zeg maar tegen haar (impliciet dan wel expliciet) dat ze eerst die kerel moet dumpen.
|
Citaat:
|
Als ze je echt leuk zou vinden, zou ze haar vriendje wel voor je dumpen. Dat ze dat niet doet, betekent dat ze hem leuker vindt dan jou. En als ik hoor hoe ze met hem omgaat, door intussen een andere jongen (jou) aan het lijntje te houden, vindt ze hém al niet eens leuk genoeg.
|
Dankjewel iedereen voor die handige tips,
Ik heb haar ondertussen van msn verwijderd en wil niks meer met haar te maken hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het persoonlijk beetje ruw om zomaar iemand weg te gooien uit mijn msn-lijst slechts omdat ik die persoon leuk vind en zij mij niet. Maarja... misschien ligt dat gewoon aan mij. En aangezien de TS haar al direct uit haar lijst heeft gegooit zal de vriendschap die ze hebben gehad wel niet zo heel veel betekent hebben. Wil alleen maar zeggen dat ik niet het idee heb dat dit altijd de beste oplossing is. |
Het is sowieso al geen gelijkwaardige vriendschap meer als de één meer voelt dan de ander. De verliefde persoon wordt continu mee geconfronteerd dat hij/zij geen kans maakt bij de ander. Wat nog extra lastig wordt wanneer die ander ook nog eens een relatie krijgt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |