![]() |
Beste zanger volgens jullie?
Welke vrouwe zanger vind je hier de beste
Lady Gaga Katy Perry Rihanna Beyonce Mannen Eminem Usher Justin Bieber (n) Bruno Mars Ik heb gekozen voor wie er op dit moment beroemd zijn |
Alexandra Stan
|
Citaat:
|
Beyonce en Bruno Mars. :)
|
Geen van allemaal, Axl rose staat bovenaan bij mij, die gast kan zo ontzettend veel met zijn stem, dat is niet meer normnaal.
|
Nou Marlon, daar ben ik het niet met je eens. Axl kan een hoog schreeuwerig geluid voortbrengen, en voor rocknummers klinkt dat tof, maar als je hem ontzettend veelzijdig vind moet je toch echt naar meer zangers gaan luisteren.
Ik vind de zangers en zangeressen in de openingspost trouwens allemaal niks (en Eminem is een rapper, geen zanger). Degenen waar ik het meest mee heb zijn Rufus Wainwright en Jamie Lidell en een heleboel anderen die imo een stuk beter zijn dan die popzangertjes. |
Citaat:
|
Ik vind Robert Plant wel wat hebben.
|
Plant is zeker een goede zanger, maar ik vind z'n onstage gedrag een beetje eh... Vreemd ...
Maar hij kan lekker zingen |
Elizabeth Fraser, Mark Kozelek
|
Rob Halford (y) *O*
|
Citaat:
|
Nate Dogg? Zegt me niks :bloos:
|
Mannelijk favorieten zijn Freddie Mercury, Joey Ramone en Jim Morrison.
Vrouwelijk Joy De Vivre van de Engelse punkgroep Crass. Oh en Phil Collins natuurlijk. |
Tarja turunen en Bryan Adams
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tom Waits
Ray White Napoleon Murphy Brock Ella Fitzgerald Billie Holiday Carmen McRae |
Beyoncé en Usher
|
Freddie Mercury,
Axl Rose, Lenny Kravitz, Kate Bush, Dat vrouwtje van Clannad, Jessie J? |
Dub fx (Benjamin Stanford)
|
Citaat:
Iedereen heeft dit toch wel ergens gehoord... |
De meeste mensen kennen Nate dan ook inderdaad óf van Regulators of van zijn optreden in wat clipjes van boze negers hier en daar. Hij heeft solo ook flink wat dingen gedaan maar dat zag je helaas nooit op tv :'(
|
Kurt Cobain
|
Mikael Ĺkerfeldt natuurlijk.
|
Maynard!
Dave Elkins heeft zo'n fijne stem <3 Kate Voegele Beyoncé (Y) Ja :y |
Devin Townsend op Infinity.
|
voor mij, Linkin Park
|
Citaat:
|
Je kan veel over linkin park zeggen maar als je hen de beste zangers vindt luister je toch echt wat te weinig muziek.
|
Citaat:
|
Jim Morrison :P
Maar Eminem is sowieso geen zanger... En verder vind ik ze allemaal niet veel, en ik weet niet eens wie Bruno Mars is... |
Citaat:
|
Ik vind Chester een goede zanger en Mike een goede rapper, maar niet de allerbesten van de ganze welt. Maar ik zou ook wel willen kunnen schreeuwen als Chester :y net als Leto, trouwens.
|
Mike Patton [/thread]
|
Van het lijstje dat jij hebt opgesteld is Beyonce vocaal de beste zangeres, samen met Lady Gaga (heeft echt een goede stem hoor) en van de mannen zou ik zeggen (vocaal) Bruno Mars en Justin Bieber helaas xd
|
Freddy Mercury (vandaag zou hij trouwens 65 geworden zijn)
Tom Waits Barbara Streisand Lionel Richie Dan Fogelberg Elvis Presley John Lennon Sting Phil Collins Diana Ross Minnie Piperton En er zijn er nog veel meer haha :) |
Guy Garvey van Elbow.
|
Serj Tankian mag hier ook wel genoemd worden. Heel veel zangers kunnen goed zingen maar zijn stemgeluid is zo uniek en hij weet er ook bizar veel mee te doen. Met dat alles onderscheidt hij zich van al die goede zangers als een van de beste, naar mijn mening dan. (Kan me voorstellen dat niet iedereen zijn stemgeluid kan waarderen)
|
Layne Staley
Matt Barlow |
thom yorke
bradford cox morrisey shannon hoon jim morrison |
Whitney Houston en Freddie Mercury
|
Whitney Houston, een goeie honkballertje!
|
Citaat:
|
Van de mannen vind ik Geroge Micheal de beste
Bij de vrouwen Kirsty Hawkshaw (zangeres in veel danceplaten) |
Myles Kennedy
|
Kurt Cobain
Bono Ed Kowalczyk MJ Amy Lee Even snelle keuzes. Zullen er vast wel meer zijn |
Citaat:
Wat zangeressen betreft ga ik voor Amy Lee. |
Citaat: