![]() |
Art wedstrijd - thema's
Ik vind dat het weer eens tijd is voor een art-wedstrijd. De bedoeling van dit topic is dat we allemaal wat thema's noemen en daarna op een thema gaan stemmen, wat we het leukst/interessantst/gaafst vinden om te doen.
Schaamteloos gekopieerd van RP: Voor deelname vul dit in: Ik doe mee en mijn forumnaam is: Ik wil graag als thema: 1. 2. 3. Van paint tot speksteen, het mag en kan allemaal! |
Ik doe mee en mijn forumnaam is: Mutant
Ik wil graag als thema: 1. Verval 2. Klaverblad 3. Evolutie Van paint tot speksteen, het mag en kan allemaal! |
Forumnaam: Duckdonkey
thema: 1. ergernissen 2. lelijke dingen 3. 2012 Sorry was inspiratieloos voor de thema's |
Forumnaam: Sjembekshine
thema: 1. Geluk bij een ongeluk. 2. Tegenovergestelde wereld. 3. Macht. |
Mc Kauw/ directeur van Art wedstrijd (c)
Als oprichter van de ART wedstrijd wil ik zeggen dat ik verrukt ben door dit topic. Lieve jongens en meisjes, maak er het beste van! Wees enthousiast en laat je niet tegenhouden door ecenomische problemen! Speksteen groeit dan niet aan de bomen maar het resultaat kan verbluffend zijn, evenals het kopen van de splinternieuwe Photoshop kan van pas komen. Hier vragen wij niet om inschrijfkosten of andere troep. Thema: -Bovenkamer -Nederland -Nacht |
Forumnaam: flyaway.
Ik doe graag mee, alleen heb ik geen inbreng voor een thema. |
Forumnaam: Noedelhap
Ik weet (nog) geen thema's. |
Misschien dat ik ook mee doe... maar dat is een beetje afhankelijk van hoe snel dit gaat lopen :P Deze week kan het nog; volgende week weet ik niet meer! Ik vind "bovenkamer" trouwens een leuk thema.
|
Het lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik ben nogal inspiratieloos op dit moment. Vandaar dat ik even geen thema's kan bedenken.
|
Ik doe mee en mijn forumnaam is: thd
Ik wil graag als thema: 1. Alien portret 2. Steampunk 3. verloren. |
Forumnaam Jason2
En thema's... lastig. - Universum (heelal) - Amerika Btw. Ik kan gewoon fotoshop o.i.d. dergelijks gebruiken toch? Of moet is het de bedoeling dat alles wordt getekend etc.? |
Citaat:
Citaat:
En ik verveel me, dus misschien doe ik ook mee. |
wanneer gaan we stemmen op dingen zodat we ook werkelijk aan de slag kunnen?
|
Ja idd, ik heb nog 3 weken zomervakantie dus het zou wel handig zijn als ik dan het thema al weet...
Daarna heb ik namelijk een stuk minder tijd. en aangezien we nu toch al ongeveer 10 deelnemers hebben..... |
Same reason :P en ik neem aan dat we wel 2 weken minstens krijgen ofzo...
Ik zal mijn stem maar vast zeggen(neem aan dat je niet op je zelf mag stemmen) Dan ga ik dus voor het thema "2012" van DuckDonkey aangezien dit een leuk thema is en er van alles mee mogelijk is. |
|
Ik doe ook weer mee! Al ben ik nu te laat om nog thema's in te dienen, zie ik, maar dat is niet erg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |