![]() |
Saait lang! #1591
Ja.
|
Noedelhap 39
Quis 2.0 39 Little Phoebe 38 .sann 37 Sarah 30 Luud 26 lentekriebel 25 Stefenootje 25 Carn 25 Absinthe 21 mijamoto 20 Lorelei 19 fizzle-fluffy 18 Interglot 16 Schrödinger 10 Dobermann 10 Trimm Trabb 10 Rationeel 10 Calculi yukon 7 Azèche 7 White Trash 7 Pippeloen 6 snoopy 6 Martiño 6 Brenda97 6 DerMarlon 6 Geel 5 Pierrot 4 bloemmetje97 4 Panopticon 3 Uice 3 Wammus 2 Daboman 2 Gnork 2 Severus 2 Mc Kauw 2 Adamczowice 1 deadlock 1 Elmp 1 |
Goedemorgen :cool:.
|
Hey :cool:
Eigenlijk ging ik net uit bed :p dus doei. |
Welk topic was dat überhaupt?
|
Nogmaals morgggee! (bijna middaaaaag)
|
Het is toch al middag :confused:? Het is na 12-en :P.
|
yo
|
oow ik dacht dat die om 1 uur begon
maar het is toch 12 uur haha dom :o |
In den haag is het altijd mogguh (y)
|
Bij mijn ex-werk was het middag om 12.00 uur. Avond om 18.00 uur. :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga mijn bed maar eens uit ik moet over een uur al beginnen.
Wel relaxed dat ze me anderhalf uur geleden al belden om te vragen of ik eerder kon komen, alleen jammer dat ik nog sliep toen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dat was een vergissing :bloos:
maar ik snap het |
Nee, oke :D.
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jawel hoor.
|
Als ik in Den Haag ben wordt het ook gewoon middag hoor. :D
|
Hij zegt dat er in Den Haag altijd 'mogguh' word gezegd (al betwijfel ik het), niet dat het er altijd ochtend is.
:D :facepalm: |
Hoi! :)
|
Citaat:
Oh :D En Hoi Syori! |
Zo. Gedoucht, hopelijk zie ik er weer fris en fruitig uit. Zo voel ik me niet, iets teveel met dobbelen verloren :(. Oh well, eten en aan de noeste arbeid voor een uur of 9 *o*
|
Ik moet straks bowlen met mijn familie. Ugh, daar heb ik zo geen zin in. :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Pfft. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Vrij stom ook, want kegelen kan ik veel beter, terwijl dat volgens mij veel moeilijker is. :o |
Citaat:
|
Kegelen is toch dat die baan ineens veel smaller is? Dat lijkt me inderdaad best moeilijk :P. Ik heb op een normale baan al moeite om zo'n balding erop te laten blijven.
|
Citaat:
Kegelen is makkelijker, maar ook geen fuck aan, hoor ;) |
Aha :P Ik heb het nog nooit gedaan. Maar ik vind bowlen ook niet leuk, dus ik denk dat ik kegelen dan niet veel leuker vind :D.
|
Getver, ik moet zo werken.
|
Ik dacht dat je het leuk vond :O?
Ken je het menu al uit je hoofd? |
Citaat:
|
Jawel, maar ik heb geen zin nu :p
Nee :o |
Huhuh. Ik ben blij dat ik nog even geen baantje heb. Alhoewel ik die waarschijnlijk wel moet zoeken.
|
ik wilde al mijn boekenbonnen opmaken maar ik heb teveel buikpijn om op te staan :"(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gekocht:
J.M. Coetzee - jongensjaren J.M. Coetzee - portret van een jongeman Ivan Gontsjarov - oblomov Bertrand Russell - geschiedenis van de westerse filosofie als ik binnen nu en 6 dagen iets post op het forum waren het saaie boeken. Of heb ik ze uit. |
Eigenlijk moet ik gaan douchen en dan mijn kamer opruimen. Maar ik heb zo heel erg geen zin :(.
|
Citaat:
Wat zijn we toch een stel zeikerds. :D |
Nou, ik ga ook maar eens op pad, lekker barbecuen en zuipen @ vrienden. Nog even wat drank en snaaisels scoren en dan mn trein proberen te halen (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |