![]() |
Dichtwedstrijd!
Allerbeste Doppertjes, rondzwervende gasten en toevallige voorbijgangers,
Vol trots presenteren wij aan u de nieuwe dichtwedstrijd. :D Het thema is... *tromroffel* Waarom je mensen niet als huisdier moet willen Met dank aan Quis 2.0! Jullie hebben twee weken de tijd om een gedicht op te sturen naar Dingaantouwtje en flyaway, via PM en in de juiste opmaak. Vragen mogen in dit topic of via PM. Veel plezier *O* |
Wie wil er naast Quis in de jury? ZitriN heeft vorige keer gewonnen, interesse?
|
Weet je zeker dat het een goed idee is om de gedichten naar DaT op te sturen? :p Ivm zijn verminderde forumactiviteit?
|
Doe maar naar allebei dan (Y)
|
Ik ben er gewoon hoor!
|
Ik kijk elke dag en shit, en PMs lezen en modereren zo'n beetje! Maar ik post niet zoveel meer. Da's alles.
|
Je doet me pijn geel
|
Omg, het spijt me Jochum! Dat wist ik niet :( :(
|
Oeh, wat tof! En blijkbaar ben ik dus jury? Hoe gaat dat in zijn werk dan? :D
|
Dat wilde je toch? :D
Je gaat dan met een of twee anderen via PM overleggen wat jullie top 3 is, daarover moeten jullie dus in overeenstemming komen, en het leukste is als je over elk gedicht - dus niet alleen de top 3 - een beoordeling geeft. |
Ja dat wilde ik graag maar er was nog geen invulling aan gegeven, vandaar! En OK, prima. Ik ga over twee weken wel net op vakantie dus dat wordt nog wat logistiek gedoe, maar ik schrijf graag beoordelingen e.d. :y
|
Dan komt het juryrapport later :)
|
Doen we niet meer met stemmen?
|
O was dat niet duidelijk :O
Er zijn zoals altijd twee prijzen, de publieksprijs en de juryprijs :) De publieksprijs wordt bepaald door stemmen, en de juryprijs door de jury. |
'Zoals altijd'? :p Dit is volgens mij de eerste keer sinds dat ik op DoP kom dat er een jury is. Maar, ik vind het prima (Y)
|
Citaat:
Leuk thema, btw! |
O ik dacht dat het vaker was gedaan :O Nou dan is dit de eerste keer :cool:
|
Citaat:
|
Nee dat lijkt me niet handig, als jury mag je niet weten wie wat heeft geschreven. Als Dingaantouwtje en ik willen meedoen, moeten we daar iemand anders voor regelen.
|
regel dan iemand anders! :y
|
Citaat:
|
Ik heb centrale examens, dus ik pas qua meedoen ;)
|
Dit gaat hem niet worden, denk ik. Het enige wat ik nog schrijf zijn boodschappenlijstjes. En dat is geeneens expres.
|
Citaat:
Waarom je mensen niet als huisdier moet willen Meel Eieren Nasi Stroop Elleboogjesmacaroni Nuggets (kip-) Zachte broodjes Ingemaakte abrikozen Jam Nectarines Kattenbakkorrels Uien Tranen |
Citaat:
|
Als er nog behoefte aan is, ik vind het best als de gedichten aan mij worden gestuurd en dat ik het topic erover open. Maar misschien zijn er nu al gedichten binnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat zal wel weer, dat het een langlopend project wordt ;)
|
Hoe lang is twee weken? Welke datum, bedoel ik. Mijn tijdsbesef is verdwenen met de zon. (: Oftewel, ik doe mee!
|
* prik * 21 augustus doen?
|
Ik wil best jureren! Leuk thema trouwens! Ben wel tot de 21ste op vakantie, dus als einddatum komt dat goed uit! Wat een uitroeptekens! Maar goed, het lijkt me dus leuk ;)
|
Wil DaT zeggen of mijn inzending binnen is? Oftewel, die datum maakt voor mij niks meer uit ;) Ik ben benieuwd hoe langlopend dit langlopende project gaat worden.
Verras me! |
Citaat:
Ik ben de 24e terug, die in die week moet het maar gedaan zijn! :y |
Zijn er al veel binnen? :D
|
Ik heb die van Ratatouille nu binnen, ja. Naar wie moet ik nou doorsturen dan? :D
|
Quis of Flyaway?
|
Yes, hij is aangekomen:D Oke, stom verzoek dan nu, want ik ben het document kwijt en hij staat niet in mijn uitvak ofzoiets, dus zou je een kopietje willen terugsturen, DaT? Dankjewel:bloos:
|
Ok. Naar wie moet ik het nu voor welke deadline doorsturen?
|
Citaat:
|
Ja je mag het naar mij sturen maar ik weet eigenlijk ook niet eens. Flyaway, help this ropeman.
|
Doe maar naar Dingaantouwtje, jij ging toch niet meedichten? En als alles binnen is gaat het naar de jury, lijkt me
|
Oké.
|
Pssst, Dingaantouwtje! :rolleyes:
Citaat:
|
Oh, flyaway ik heb hem naar jou toe gestuurd. :O is dat dan wel goed dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een week op vakantie en het is nogal onmogelijk via mobielforum om door te sturen! En nu?
|
Ik heb flyaway (omdat FB) voor de zekerheid een PM gestuurd met alle gedichten ZONDER naam, dus zij kan die (indien nodig) aanvullen en sturen naar de jury. Ik kan dus alleen vanaf morgenvroeg niet meer PM's doorsturen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |