![]() |
Fransaais #1472
:)
|
1592
|
Oja, oeps.
|
:D Encore une saai was ook leuk geweest, maar dat is teveel eer voor dat liedje.
|
Ik denk dat deze titel al eens geweest is, eigenlijk. Maarja.
|
Lol, moet je de saaitopics eens zien op deze pagina. Het ging van #1463 naar #1484 en daarna naar #1585.
Goed bezig. :D |
Avond.
De Tilburgse Kermis is weer afgelopen en dat doet mij deugd. Het afsluitende vuurwerk was gaaf. Beter dan dat in Frankrijk en in Gent. |
Duivelse complotten!
|
Citaat:
Ah, dat kan m'n controlfreakerige zelf niet aan hoor! |
We zitten inderdaad enorm verkeerd :D
|
Citaat:
Forumbaas! Editen! Little phoebe missy geel trimm trabb naamzoek |
Ja, ik vind vooral die eerste sprong nogal vreemd. :D:o
|
Waar zitten we nu dan echt?
Ik kan het nog veranderen. |
Noedel: Graag gedaan ;)
Steef: Dan wil ik hem nog niet zien, omdat ik dan toch indirect Kazet please :D |
Citaat:
Dat is nog mijn schuld ook! |
Moet ik de gesloten topics aanpassen ja? :D
|
Ik heb ook zoiets met Lord of the Rings, ik wil hem uit principe niet zien, hoeveel mensen ook zeggen dat ik 'm moet zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, weet nu ook al dat het mijn ding niet zal zijn. Het zal allemaal vast heel mooi en episch en groots zijn, maar bah, moet er niet aan denken om uren voor die onzin uit te moeten trekken.
|
Maar, wil iemand dan even nagaan op welk nummer we wel zitten? Want ik kan niet leven met het idee dat we niet goed zitten!
|
Nog even Top Gear kijken :bloos:
|
Citaat:
|
Oja, LP, Être et avoir, een docu over een schoolklasje op het Franse platteland, enorme aanrader!
|
Citaat:
|
#1472. Heb ik even geteld voor je. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieus LP, die docu is fantastisch. Ik kan me niet voorstellen dat je het echt niks vindt :o
|
Citaat:
;) Edit: Oeps, Bas was me voor. :(:o |
nee echt, hij is zo leuk. Heb 'm lang geleden eens gezien, zou hem weer eens moeten kijken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben toch niet over te halen. Het is lief dat jullie het proberen, maar het is vooral nutteloos :p |
Citaat:
|
Ik heb hem al best vaak gezien, maar nu ook al even niet meer, en ik vind hem nog steeds superleuk <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe ook altijd stukjes na uit Etre et avoir, met m'n zusje :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Steef, moet ik voor je gemoedsrust de gesloten topicnummers nog aanpassen of overleef je het wel? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De gedichtjes die bij de Extra's zitten, en 'C'est beaucoup bien' van Marie als ze haar creatie van het woord 'maman' duidelijk de beste van de klas vindt, en Alizée als haar gummetjes gejat worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |