![]() |
Dunnere boven benen.
Heee.
Ik wil graag dunnere benen, maar ik ga nog niet naar de sport school want ben pas 12. Hoe krijg ik dunnere boven benen ? X |
Je kan niet afvallen op één specifieke plek, dan moet je in het geheel afvallen (en overal dunner worden). En dát moet je ook niet doen, want je bent 12 en dat betekent dat je in de puberteit komt/gekomen bent, en dan krijg je een vrouwelijk figuur. En niet meer van die kinderlijke spillebeentjes, maar heupen en bovenbenen en borsten en zo. En volgens mij denken bijna alle vrouwen dat hun bovenbenen te dik zijn, maar dat valt wel mee. Hoort bij het figuur en als je niet met je eigen ogen kijkt - want die vergroten die boel nogal uit - dan blijkt het bijna altijd helemaal niet te dik te zijn.
|
Dunne bovenbenen zijn juist niet mooi bij een meisje :o
Brede heupen en niet te dunne bovenbenen _O_ |
Ik had hier ook nog een vraag over, ik heb namelijk vrij gespierde bovenbenen en kuiten, enig idee hoe je dit weg krijgt en mooi slank krijgt? Ze zijn namelijk vrij breed naar mijn idee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
56 cm klinkt mij ook niet groot in de oren :confused:.
|
Ik begin me nu wel zorgen te maken over de maatschappij hoor, als 12 jarige meisjes al denken dat ze dik zijn (N)
Als je 12 bent, groei je nou eenmaal en ja, wat Em. zegt. Elke vrouw heeft wel een dingetje dat niet goed is of 'waar wel wat vanaf mag'. Maar kijk naar bijvoorbeeld Beyoncé en Jennifer Lopez. Die hebben ook """dikkere""" bovenbenen en zijn ook supersexy (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het eerste waarschijnlijker is. Überhaupt, waarom zou je minder spieren willen hebben? |
Citaat:
Ik zou denken dat je een troll bent, maar omdat dat misschien niet zo is en omdat er misschien onzekere meisjes meelezen: Ik ben volwassen, heb een beenomtrek van 58cm en een maatje 36. Ik kan je verzekeren, 56cm is echt niet te dik. :p |
Als je naar de sportschool gaat, kweek je alleen maar meer bovenbenen.
Ik hockey al 20 jaar, en heb daardoor stalen bovenbenen. In vergelijking met mijn armen zijn die super gespierd, en me armen dan wat minder. Maar je bent zoals je bent. Geen zorgen maken, zolang je geen 120 kilo weegt is er niks aan de hand |
Oei, 120 kilo wegen en dan een beenomtrek van 56 cm, dat moet er debiel uitzien :D *extreme armflappen*
|
Bah, Fizzle toch :D(n)
|
flapflap!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Breek allebei je poten, als je na die zes weken uit het gips komt, reken maar dat je bovenbeen dan dun is ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt!
x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |