![]() |
Witte bonen in tomatensaai #1475
:D
|
Gebruikersnaam Berichten
Absinthe 78 deadlock 50 .sann 45 Luud 36 Quis 2.0 32 Noedelhap 26 Lorelei 25 Pippeloen 24 Dobermann 22 Interglot 22 bloemmetje97 19 Carn 19 fizzle-fluffy 18 Little Phoebe 16 mijamoto 12 Trimm Trabb 12 Martiño 12 Rationeel 10 Pierrot 5 Rivka 5 Adamczowice 3 Spelleider 2 Mc Kauw 2 Schrödinger 2 Havock 1 Elmp 1 Syori 1 Uice 1 Toon topic & sluit venster |
Hm, niet bij pasta nee? Nee met de bonen niet misschien.
Maar het is de enige saus die ik heb. Ik heb ook wel nog broccoli. Zou dat lekker zijn? Gevulde pasta met broccoli en basilicum? |
Citaat:
Ha, ik kan gaan eten. Andijviestampot. Qua makkelijke gerechten mijn lievelings. <3 |
dankje! Dan ga ik nu maar eens koken *O*
|
Wij hebben laatst pasta met aardappels gegeten :P dat had ik van te voren ook niet zo lekker ingeschat, maar dat was het wel!
|
Ik eet ook pasta, denk ik, maar in de winkel had ik er nog zin in maar nu niet meer -O-
|
Heb je niks anders?
|
aardappel anders! bwbajihajkshjkbassdfkjbasdfjkbbadfdkjdb glkjbqer
|
ow @ absinthe, Capt A is om zaterdag 1850; het plannetje was om 17:00 een pizza naar binnen te schuiven, dus volgens mij kunnen we t beste gewoon zo rond 17:00 bij betreffende pizza-unit afspreken!
|
Citaat:
Il Pozzo? :D;:D;D::D:D:d;;d;:D |
Zal ik Captain America trouwens wel leuk vinden? :p
|
Natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://fastcache.gawkerassets.com/as.../fb-02536r.jpg |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Zeg, Chris Evans zit ook in Sunshine :mad: Maar dan met 2 maanden diehard sportschool minder ;P
|
Citaat:
|
Citaat:
Al zal ie er in Sunshine dan wel een stukje beter uit zien ja :y |
Goeieavond allemaal
|
Kunnen we zondag Sunshine kijken en dan houd ik wel een vergelijkend warenonderzoek (y)
|
Citaat:
Citaat:
http://images4.fanpop.com/image/phot...35-853-480.jpg huhu. Ik moet eens naar huis gaan denk ik. |
overigens kan je hierna wel mooi Iron Man 1 / 2, Hulk en Thor kijken! Want die horen naast Capt A ook bij de Avengers, en volgend jaar komt er dus een Avengers film waar ze allemaaaaaaaaal in zitten!
|
Iron Man (Y)
|
Citaat:
Geen vrolijke zondagmiddagfilm nee? Dan kijken we gewoon SFU, ook geen probleem :o Ik was ervan uitgegaan dat je al thuis was :D |
Citaat:
|
Oh, en ik zie nu al dat die dude daar een stuk knapper is (y)
|
Ik ga vanavond naar HP met mijn broertje. *O* /betere zin heeft.
|
Wie gaat er vanavond 'Over de streep' kijken? /benieuwd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
::D;:D;D:d;;D;d:D Heeft iemand hier Songs from the second floor gezien? Die draait vandaag onder het motto 'Zomerfilms in de tuin' (maar er zal weinig tuin aan te pas komen vanavond) in de Vorst. |
Citaat:
|
Aaaah kak, ben ik broodbeleg voor morgen vergeten. Kan ik weer naar de supermarkt. Nou ja, meteen maar even mijn imposante collectie lege flessen fixen dan.
En Martin, ik heb geen bolle toet :mad: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@de "bolle toeters"
:'( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hadden forel uit de oven met een groentensalade uit de moestuin van mijn moeder en sabayon met aardbeien en frambozen toe. Omnomnom
|
Ik hád altijd een heel bolle toet, afgaande op pasfoto's zou je denken dat ik dik was op mijn zeventiende. En toen ineens ging mijn hoofd afvallen en nu is het alleen nog maar rond. :confused: :D
|
Citaat:
|
Ach, ik heb ook een bolle toet. So be it.
:o:( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |