![]() |
Baantje? Wat verdien jij?
Ik werk bij een Websitebedrijf... en verdien €5,- per uur
Wat verdien jij? en wat voor baantje heb jij? |
Ik werk voor mezelf in de IT en dat verdiend €12,50,- per uur :)
|
Bij de AH als verkoper. 5,48 per uur.
|
In een toeristisch winkeltje, €5,- per uur.
|
in een discotheek: E5,71 per uur
als steward: E 4,58 per uur als website onderhouder : E 10,- per uur |
in een lunchroom: ongeveer 8,50 per uur excl. fooi (zo'n 100 euro per maand)
bijles: 12,50 per uur |
6,14 pu
als huishoudelijke hulp bij oudere en zieke mensen |
haha, ik mcdonalds & maar 3,25 per uur.
|
3,10, kan af en toe oplopen tot 6 euro.. (hoe hard je werkt, welk werk je doet) ;)
Edit: Nu 3,50 / kan oplopen tot 6 euro nog steeds. Ik ben vijftien ;) |
3.27 euro (16 jaar). Met reiskostenvergoeding loopt dit al gauw op tot zo'n 4.50 euro per uur ;)
|
ik loop krantenwijk verdien per week $3,45 per week en als je folders krijgt per volder $1.38
|
Ik heb een folder wijkje, en daarmee verdien ik minimaal 10 euri per week, en dat kan oplopen tot meestal max. zo'n 15 euri, en ik ga volgende week de catalogus van Intertoys bezorgen, waarmee ik ook wel lekker verdien, volgens mij.
|
Citaat:
|
12.10 bruto per uur als ruby on rails programmeur, fulltime
|
In de horeca 5 euro per uur en daar komt meestal nog wat fooi bij en een dagje op de markt (van 6 tot 2) 70 euro.
|
Wat heeft dit topic nou voor zin als de helft zijn leeftijd er niet bij geeft.
|
Ik ben 16 en verdien maar liefst €3,01 per uur >.> Bij de C&A. Maar daar hangt het ook van je ervaring af, als je bijv. ook kassa doet verdien je meer.
|
Citaat:
Dus dat zou ik even nagaan. (Of is een minimumloon niet van toepassing als je minder dan 36 uur per week werkt :confused:). Bron: http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...n-per-uur.html |
Bij mac donalds als 17jarige maar 3,38.. niks dus
|
Ik verdiende iets meer, rond de 4 euro...
|
Citaat:
Als zestien jarige verdien je met een kantoorbaantje bij een bedrijf (helemaal niet moeilijk) zelfs zo'n 1 euro per uur meer... |
Ik heb geen idee, ik krijg gewoon per maand betaald. :y
Voor mn nieuwe baan is het €11,30 bruto per uur. |
€13,87 bruto.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8 euro per uur
|
16 en €4,15 per uur.
ik zit aan de band, uien sorteren de slechte eruithalen zeg maar. verdient best lekker |
Citaat:
Ik zit in de IT en verdien ongeveer 3000,- bruto per maand bij een werkweek van 39 uur. |
Omgerekend tussen de 22 en 23 euro per uur.
|
Ik verdien 4,50 per uur met een folderwijk, en ik pas af en toe op, dat brengt me altijd ongeveer 15 euro op
|
ik werk als serveerster en verdien 3,50 in het uur, niet echt veel maar toch nog boven het minimumloon want dat is echt niks!
|
Bruto iets van 9.90 per uur. Komt nog wel vakantiegeld, vrije dagen en dertiende maand bij. Dus dan is het ongeveer 11 euro. Ben 23.
|
Ik werk in de Bioscoop, 8.35€ verdien ik per uur , met gratis naar de film bijgerekent, en als ik met een vriend ga, 35% korting, ik weet altijd wanneer welke films komen, echt een TOP-baantje, + dat ik in een hele fijne sfeer werk, dus das ook erg fijn
|
Ik verdien geld op internet bij Euroclix, zie hieronder
|
7 euro p uur bruto
|
ik werk bij een paprikaplukkerij en doe daar van alles. het leukste is, dat ik het leuk vind (dubbelop :)). EN ik verdien er ook nog is aan! ook kan ik straks iets extras op mn cv zetten :)
|
7,80 per uur bij de thuiszorg, en ik heb nog even bij Pepperminds gewerkt, wat 7,50 per uur was maar je krijgt maar 3 uur uitbetaald en bent soms wel 8 uur bezig, en dan is er een soort bonussysteem. Ik ben 19.
|
Ik werk nu bij de Blokker en daar verdien in €3,63 per uur, ben bijna 18 jaar.
Ik ga binnenkort bij een drafstal werken, daar ga ik hetzelfde verdienen.. |
Ik werk bij de thuiszorg en verdien iets van 9 euro per uur
|
ontwerper : 10,34 per uur, bioscoop: 8,25 per uur
|
in de thuiszorg; 10,24 per uur (ik ben ook al heel wat jaren in dienst, dus vandaar dat bedrag).
|
ochtendkranten, ongeveer tussen de 140-180 euro per maand
en folders, rond de 7,50 per keer. en zakgeld nog. |
17 jaar
3,80 per uur bezorgen dominos pizza + fooi wat zeer verschillend is. 6,08 per uur brabantzorg eten voor bejaarden maken. Hardcore Dj 80 euro voor anderhalf uurtje. En natuurlijk een goed rapport :P Alles is op netto basis |
ik ben werkeloos en verdien 0 euro per uur ben 21 jaar ik krijg wel studiefinancering
|
Ik ben 16 en krijg 3,54 bij de Jumbo op de versafdeling, met alle extra's erbij 4,40 :)
|
19 jaar, en 10 euro per uur netto.
|
16 jaar 3,01 per uur bij hema echt precies minumumloon
|
krantenwijkje met folders er bij is 0,1 cent per folder en 0,2cent per krant met af en toe een folder of krant die meer op levert per maand is het ongeveer 100 euro over een heel jaar gezien met 275 met folder en dan nog 15 zonder folder 285 kranten in totaal krijg altijd een paar kranten extra er bij ben 17
|
Op het moment verdien ik het wettelijk minimumloon voor 23 jarige (sinds nov 23), 1446,60 is ongeveer 8,35 bruto per uur...maar dan wel met een 13de maand erbij...
|
Ik ben 22 jaar, 9.02 per uur bij de action. Dat is exclusief vakantiegeld en reserveringen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |