![]() |
Gebruik jij Google Instant?
Google Instant is die "nieuwe" optie van Google waarbij je tijdens het typen al zoekresultaten ziet verschijnen. Maak jij er gebruik van? Vind je het handig of dikke onzin?
|
het staat wel aan, maar ik gebruik het niet.
|
Citaat:
Ik heb het direct uitgezet, kan me ook niet echt voorstellen wat het nut ervan is. |
Ik mis de opties: 'Wut?', '/care' en 'Ik vink graag dingen aan'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij staat aan en soms is het wel handig. Vooral als ik niet weet wat de juiste spelling is. In de gevallen dat het niet echt nut heeft, stoor ik me er niet aan, eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, duh. Dat is toch al heel lang :D(N)
|
Citaat:
Dat vond ik vooral vervelend op m'n laptop waar ik de pijltjes meer gebruik dan mijn muis. Ik heb 't niet meer aan staan, ik vond het vervelend. |
Citaat:
|
Ik vind het irritant, maar heb het nog steeds aan staan. :o
|
Bij de ene browser wel, bij de andere niet.
|
Ik vind het wel makkelijk.
|
Ik zet het uit, maar dat onding heeft zichzelf weer aangezet :mad: Ik vind het fucking irritant, want mijn computer is er te langzaam voor. En ik vind het ook irritant dat google voor mij probeert te denken. Alsof het zo'n kennis is die elke keer je zinnen voor je afmaakt, en ze dan nog verkeerd heeft ook. (N)
|
Citaat:
|
Ik zoek altijd via het zoekvenstertje van firefox, dus dan heb je daar geen last van
|
Volgens mij heeft chrome instant ingebouwd, maar ik heb het niet aanstaan en typ mijn zoekopdrachten gewoon direct in de adresbalk.
|
ehm ja, dat staat standaard aan in mozilla en is best handig, een stuk beter dan kant en klare griesmeelpudding maar niet zo goed als de solex
|
Ik gebruik het niet, omdat ik het zielig vind voor de mensen die het voor me moeten intypen.
|
Ik heb op het eerste gestemd, voornamelijk omdat ik kant-en-klare griesmeelpudding zo geweldig vind! Ik heb er nooit bij stilgestaan, ik gebruik het gewoon omdat het er is.
|
Ik vind het irritant en zet het altijd uit.
|
Ik vind het handig. En grappig om te zien welke teksten er allemaal komen.
|
Citaat:
|
Wacht even. Is Google instant dat het uit zich zelf al naar de google pagina gaat over het onderwerp terwijl je nog aan het typen bent, of dat je gewoon suggesties ziet en er verder niets gebeurt?
|
Citaat:
|
Oh... Kun je die überhaupt uitzetten? Ik vind die in ieder geval wel handig. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |