![]() |
Goede bureaustoelen?
He,
Ik ben op zoek naar een bureaustoel onder de 60 euro, en het liefst 1 die een grote verstelhoogte heeft, en ook verstelbare/afneembare armleuningen. Leer zou helemaal top zijn, maarja ;D Weten jullie misschien een merk dat zulke stoelen verkoopt? |
Ik heb een bureaustoel van de IKEA. Zit prima, verstelbare zithoogte, afneembare armleuningen. Ik ben er zelf niet achter of de armleuningen verstelbaar zijn.
Sowieso is IKEA een goede plek om te beginnen :y. Mijn bureaustoel heet overigens Verner. Mocht je het willen opzoeken ;). |
Ik weet niet of je onder de 60 euro al een lederen bureaustoel kan vinden?
|
Leer zal voor die prijs waarschijnlijk niet gaan lukken, tenzij je geluk hebt met het vinden van een tweedehandse. Anders heeft Ikea voor die prijscategorie wel aardige bureaustoelen. Maar, in het algemeen (en tot een bepaald bedrag natuurlijk) geldt: hoe duurder, hoe beter. Maar als je af en toe een paar uurtjes op die stoel zit te werken, zijn die van Ikea prima.
|
Je zou eens moeten kijken of er geen bedrijven zijn die hun oude collectie bureaustoelen de deur uit doen omdat ze nieuwe krijgen. Zo heb ik via het bedrijf van m'n vader m'n vorige bureaustoel gekregen. Goede kwaliteit omdat het voor bedrijven is en heel veel in te stellen ook, top ding. Tijdje terug is ie stuk gegaan en nu heb ik er een van Ikea maar daar ben ik eigenlijk niet zo super tevreden over. Ik denk dat ze hem nu niet meer hebben want ik kan hem niet vinden op de site.
|
Bij Staples Office Centre krijg je mooie en kwalitatieve bureaustoelen, maar geen leren voor 60 euro ;). Dan zou je toch echt even op Marktplaats.nl moeten rondneuzen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |