![]() |
Kathleen zegt hey
Hey allemaal!
Ik ben nieuw hier, dus kom me ook maar even voorstellen. ^_^ Ik ben Kathleen, een 20 jarig meisje uit België. Ik ben hier omdat het me hier gewoon gezellig lijkt en hoop wat leuke mensen te mogen leren kennen. Ik kijk veel films in men vrije tijd, ik hou erg van Horror films. Ben echt een geweldige Bollywood fan! Ik hou van andere culturen en landen, dus ook van India en alles der rond en Marokko is ook 1 van men favoriete landen echt geweldig land! Verder hou ik ook erg veel van muziek zoals de meeste mensen wel lol. Ik luister voornamelijk Indische muziek en Arabische muziek, hou ook erg veel van buikdansen echt mooi! En vanwege mijn liefde voor cultuur hou ik ook erg van verschillende wereldkeukens waaronder de Marokkaanse, Turkse, Indische, Italiaanse, Chinese ect.. Tot slot lees ik ook nog graag boeken voornamelijk spannende verhalen, zoals thrillers enzo. Zo dat was ff een hele lange "hey" en hoop dat ik jullie ondertussen niet in slaap heb doen laten vallen met mijn hele brief hier. :D Groetjes! |
Ik ben nog klaar wakker :D
Welkom :y |
Hahaha geweldig! Thanks :D
Jouw avatar is echt wel geestig :p welk beest moet het voorstellen? :D |
Mijn avatar stelt voor:
Een nog in de toekomst te ontdekken mislukte combinatie van een lachende lama en een groene braadworst :p |
welkom!
|
hey
|
f
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welkom!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahahaaha jah jah zeker, jij bent de eerste die het hoort :D :p |
Citaat:
|
Ik zag bij je hobby's: Bollywood.:confused:
Vertel... |
Citaat:
Ik hou enorm van Cultuur! En vind Indische films super :) Ik hou ook van dat soort muziek enzo. Het is heel mooi enzo, heel kleurrijk ook :p |
Citaat:
|
Citaat:
En je houdt van lekker eten. Super!!! Ik ben ook een liefhebber. Vind het ook echt leuk om te koken (het liefst Italiaans natuurlijk). |
Weeeeeeeeelkom hierrr :):):)
|
Hey welkom! ;p
|
Gegroet !!! ;)
|
Wat is je lievelingsgerecht???
|
Citaat:
En wat is haar favoriete acteur? :D Weet zij toevallig waar ik Indische kleren goedkoop kan kopen? (en met goedkoop bedoel ik onder de 200 euro) :p Vindt die kleren super mooi, maar kan ze nergens redelijk goedkoop vinden. :p |
Citaat:
Italiaans is echt super! Love pasta & pizza! en mozarella en tomaten en pesto. En Italiaanse kruiden enzo jam♥ Whahaha :p hmmm men lievelingsgerecht, das een moeilijke... ik denk dat ik er geen lievelingsgerecht kan uitpikken, I love many food hahaha :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag 1: Ik ben half Hindoestaans/half Surinaams Vraag 2: No idea... :D (srry) Vraag 3: Euhmm.. weet ik eigenlijk niet echt. Zij kocht altijd Indiase kleding voor haar (en mijn zusje) bij een goede vriendin van haar. Die maakt die kleding echt, maar ze draagt nu sowieso niet veel Indiase kleding meer ;) |
Citaat:
Leuke combinatie Half Hindoestaans/Half Surinaams :) Hahahha oke, maar jij vindt Bollywood niet zo boeiend dan? :p Ah oke op die manier, hier vindt je het niet veel en als je het vindt is het peperduur -.- echt jammer want vindt zulke kleren echt mooi♥ hazo overgeschakeld naar westerse kleding? :D |
Waar kan ik dat worstlamading bestellen?
|
Citaat:
-1 Ja, vond ik ook al, mijn ouder hebben wel smaak.. :D -2 Njah... (nee dus.. :p). -3 Ja, ze draagt nu alleen nog maar 'westerse' kleding. Vroeger droeg ze het wel vaak, mijn zusje ook altijd als ze jarig was; toen ze nog schattig was... (in tegenstelling tot vandaag de dag) :D Maar ben jij dan eigenlijk Hindoestaans / Half-Hindoestaans, of heb je er gewoon een grote interesse voor de Indiase cultuur? |
haai kathleen!!
|
doe je aan sport ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Uhu, inderdaad ze hebben zeker smaak! :D 2) Shame on you! Bollywood is great =D Hahah =P 3) Hazo oke op die manier =) Hahahah en nu is je zusje niet meer schattig omdat ze ouder is? :D Of op je zenuwen werkt? :p Neej, ik ben niet Hindoestaans :) Ik ben 100% Belgisch :) Maar ik ben dus zeer geintreseerd in Cultuur enzo, en ook in de Indiase cultuur dus :) Vandaar ^.^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welkom
|
Citaat:
Aan jou ook welkom :) |
Citaat:
Wel leuk dat je in die cultuur geïnteresseerd :). Ik ben niet zo'n cultuursnuiver, maar toch vind ik oude gebouwen in bijv. Rome of Duitsland wel interessant. Maar niet zo extreem als jij :p (niet dat je te extreem bent ofzo... :y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |