![]() |
Wel of geen haar?
Hallo forummensen.
Ik heb een korte vraag: Ik heb een leuke vriendin, en de kans is groot dat we HET zeer binnenkort gaan doen. Maar, meiden op het forum hier; Wat vinden jullie fijner: Seks met een jongen mèt of zonder schaamhaar? Oftewel; zal ik mijn schaamhaar eraf scheren of niet? :bloos: |
Gewoon eraf scheren :P groeit echt wel weer terug. Staat wat verzorgder
|
Ik vind zonder haar echt zoveel sexy'er.
|
Met, allicht. Ik wil toch seks met een man, niet met een jongen.
|
Ik stel voor dat je dat af laat hangen van je eigen voorkeur, ipv van het in een poll op een scholierenforum te vragen. En desnoods vraag je haar of ze heel graag zou willen dat je het afscheert/laat staan/korter maakt/in vormpjes knipt.
En er zit natuurlijk nog een wereld tussen 'met' en 'zonder'. |
kaalscheren jeukt :o
|
Citaat:
En even on a side note: Waarom vraag je het aan ons? Vraag het aan je vriendin, want zij is de persoon met wie je seks gaat hebben. |
Ik hoef ook geen kale man hoor. Bijknippen is prima, als het uit de hand loopt (huhu). Maar echt kaal? :n
Ga je trouwens wel voor kaal, doe dat dan niet voor het eerst vlak voor je seks hebt, het kan idd nogal jeuken en daarmee je plezier bederven. |
Citaat:
Sowieso zou er nog tussen moeten staan iets als kortgeknipt, want onder 'met' versta ik gewoon totaal niet geknipt. |
Niet doen. Te veel moeite.
|
Citaat:
Dat is de meeste gevallen prima. En ze overleefd de eerste keer ook wel als het misschien niet haar ideaalbeeld is. |
Citaat:
|
zonder. is wat verzorgder en lekkerder zonder een pluk haar in je smoel
|
Hihi, wel grappig dat de jongere meiden kaal zeggen en de vrouwen het echt niet kaal willen omdat ze een man willen.
|
Citaat:
en het staat wat mannelijker idd! |
ik zou het gewoon kort houden, dan heb je het verzorgt, is wat hygienischer, en duikt ze tijdens het pijpen niet steeds in een haarbal...
En ja, de eerste keer scheren jeukt, als je het daarna goed bijhoudt zal het jeuken de volgende keren steeds minder zijn... |
Met, ik vind dat mannen dat soort beharing echt niet weg zouden moeten halen.
|
Ik zou kiezen voor een tussenweg?
|
Citaat:
|
Lekker irrelevant, maar de mijne heeft een pijl :o
Oh en daarbij zou ik alles waarvan jij wilt dat ze er met haar mond aanzit, weg scheren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik hou van kaal, ik scheer me ook paar keer in de week maar ik wil wel eens schaamhaar harsen
want het is echt irritant het is wel weer ongv 2mm lang na een dagje en als je dan ook nog wat beweegt gaat het prikken. Doet harsen nouw echt zo pijn? Ik ben van plan om het te proberen. Maar ik vind schaamhaar best lelijk ook bij vrouwen. Een harige kut met een harige kont aargh bah! |
Citaat:
trouwens, ik heb ook geen haar daarzo, ik heb geen last van rode bultjes/ingegroeide haren whatever. staat veel beter kaal vind ik (y) |
vraagje: als mijn schaamhaar paar mm lang is , dan zie ik dat sommige haartjes uit dezelfde haarzakje komen
dus bv 2 haartjes uit 1haarzakje best raar of is het normaal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doelde er meer op dat het áls je het te onregelmatig doet die haartjes gaan prikken
|
Wat denken julliee?
dat jongens liever met of zonder willen ? xx |
het hoeft niet kaal te zijn lijkt me.. zolang het geen oerwoud is
|
Citaat:
@JeNaam: vrouwen met een harige kont :confused: |
Citaat:
|
Kaal scheren heeft geen zin. Kank me hele barst ook scheren anders ziet het er niet uit. Dus gewoon netjs verzorgd. Niemand nog horen klagen
|
Bij een man moet het niet helemaal kaal zijn. Das lelijk :(
Liever gewoon kort. |
Ik vind ontharen niet zo mannelijk
|
Als ik tussen de twee moet kiezen, dan liever kaal gewoon omdat het makkelijker is. In de praktijk heb ik eigenlijk graag wel wat haar, maar bij de schaamlippen niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |