![]() |
Help! Hoe kom ik weer in mijn bios?
Hallo, ik heb laten we zeggen een week geleden een nieuwe laptop gekocht, een toshiba qosmio x770 3d, en ben een beetje in de bios gaan kijken.
Ik heb daar perongeluk "fast boot" aan geklikt, en het probleem is, elke keer dat ik mijn laptop opstart komt er dus niet meer een schermpje te staan met klik op "f2" om de bios te openen. Kan iemand mijn precies vertellen hoe ik nu weer in mijn bios moet komen, of hoe ik dit terug kan zetten. alvast heel erg bedankt :) |
Al geprobeerd nadat je hem aanzet gewoon vaak op f2 te drukken ?
Dat werkt vaak :) |
Ram eens op delete of f2.
|
ik heb f2 al eens geprobeerd maar ik kom dan bij een scherm, met opties zoals veilige modus, etc.
En bios staat daar niet bij. |
Als er eerst F2 stond zou het nu ook nog gewoon F2 moeten zijn, maar anders Del of soms F1
|
bios resetje
|
Citaat:
Wat ook wil helpen is constant op de F2-toets drukken, in de tussentijd je laptop aanzetten en dan kijken of je zo in de bios komt. Of de post-proces te vertragen door er een usbstick/dvdrom erin te drukken en het bovenstaande uit te voeren. Hierna helpdesk/buurtnerd erbij roepen, om door deze mensen, zoals eerder aangegeven, een bios resetje uit te voeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |