![]() |
wat moet ik doen?
hoi ikben geilhe ik hebeen vraag ik ga donderdag logeren bij mijn nicht en ik vind haar geil ik wil haar neuken maar ik ben bang dan ze dat niet wilt en ik schaam mi dood om het te vragen wat moet ik doen zi is 16 en ik 14 wat moet ik doen? en ik wil het egt doen
|
naar het pieterbaancentrum om je te laten onderzoeken, je nicht willen naaien is niet normaal man.
|
Nou, dat is ook wat bot gezegd, maar het is inderdaad niet helemaal goed dat je met je nicht wil neuken. Het is tenslotte wel familie. Ik zou het voorlopig lekker bij je hand houden.
|
Citaat:
als ze je aanklaagt voor incest dan ben je 10 jaar in de gevangenis en je kan een meisje niet dwingen om sex met jou te hebben alleen maar omdat jij dat wilt ik haat jongens zoals jij die meisjes als lust objecten zien, prutser |
Citaat:
|
Seks met een nicht is geen incest, en dus ook niet strafbaar. Dus dat is onzin.
Maar alleen maar seks hebben met een meisje omdat je haar geil vindt, terwijl het klinkt alsof je niet eens zeker vindt of zij jou überhaupt wel leuk vindt, is wél een slecht idee. Zoek gewoon een leuk vriendinnetje. |
Citaat:
|
Het is vrij onwaarschijnlijk dat een 16-jarig meisje met een iel mannetje van 14 wil neuken.
|
Citaat:
|
hoi niels
|
maak niet uit hoe mooi ze is
maakt niet uit hoe leuk ze is je neukt niet met familie! SLECHT PLAN!! DONT DO IT!! en hou het voor je ;) |
Zelfs als het legaal is lijkt het me niet handig als je haar nog een keer tegenkomt. Denk je dat je dan nog een normale familieband met haar kunt hebben?
|
Ik zou er gewoon voor gaan. Niet geschoten is altijd mis. (Vergeef me deze woordspeling ;))
|
[QUOTE=Pluis;31840210]Seks met een nicht is geen incest, en dus ook niet strafbaar. Dus dat is onzin.
seks met een nicht is wel incest het is ook familie dus wel strafbaar |
Citaat:
Ik pas voor deze ._. |
Seks met een nicht is geen incest. Er is sprake van incest als er seks is geweest met naaste bloedverwanten, en nichten óf neven zijn geen naaste bloedverwanten. En seksuele handelingen worden ook wel als incest beschouwd. Sterker nog, het was tot een tijd terug volgens mij in Nederland ook niet verboden om met je neef of nicht te trouwen.
|
Citaat:
|
Nou, houden zo. Want in tegenstelling tot sommige meiden (niet meids :|) is je nichtje familie, dus zul je haar waarschijnlijk altijd nog tegenkomen op familiefeestjes, en dat kan vrij ongemakkelijk zijn. Nog los ervan wat er gebeurt als de rest van de familie het ook weet.
Hoewel ik jullie natuurlijk niet tegen kan houden als je nichtje net zo onverstandig is als jij. |
Nicht is geen incest,, maar serieus !! Wie wil zijn nicht nou nemen ((om het netjes te zeggen)) en je vrijt alleen als je van elkaar houd ((gene familie)) en het allebei wil!!!!!!!!!!
|
incest of geen incest
het is zoiezo niet normaal omdat je niet eens weet of je nicht dit wil en ik weet bijna 100% zeker dat ze niet met jou wil vrijen dus je bent alsnog een psyco prutser |
Citaat:
|
anatidaephobia schreef:
naar het pieterbaancentrum om je te laten onderzoeken, je nicht willen naaien is niet normaal man. hahah hij klaart :P wie wil nou ze nicht neuken hahaha ruik je ook aan der bh enzo als je bij er gaat slapen |
Citaat:
|
Je mag trouwens met een neef of nicht, dus ook seks hebben lijkt me.
|
Nee, fiz. Gewoon niet. also, obvious troll is obvious.
|
Citaat:
*krijgt èèn sterk voorgevoel over wat het volgende topic van de TS gaat :facepalm: * |
Ik geloof niet dat dit serieus is en zo wordt er ook niet op gereageerd dus ik gooi hem dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |