![]() |
kiezen voor een trouwjurk voor mijn vriendje
Ik ben een homo, en ik zal mijn bruiloft binnenkort te houden
Ik moet een trouwjurk kiezen voor mijn vriendje wat dacht je van deze vertel mij uw idee, bedankt .. |
Ik denk dat jij beter weet wat je vriend zal staan en wat zijn smaak is.
|
Ik verdacht de link er van NSFW te zijn, maar niet eens.
|
ik denk dat je m t beste op maat kunt laten maken, omdat mannen andere maten hebben dan vrouwen. hoeft niet eens zo duur te zijn.(Y)
|
Ik denk dat je hem op maat moet laten maken, herenmaten verschillen vrij veel van vrouwenmaten.
Als dat dan te duur wordt (hoewel ik vind dat je bij een bruiloft niet al te veel over de prijs moet nadenken) zal ik je aanraden om beiden in pak te trouwen, wat bij homo-bruiloften veel vaker gebeurt. |
wacht ff, een vent in een jurk? Is hij 'het vrouwtje' in jullie relatie?
|
Hoezo beslist jouw vriend zelf niet wat hij aantrekt op zijn eigen bruiloft? :confused:
|
:D
|
Citaat:
Ik vind het er ook niet uitzien, een kerel in een jurk. Maar ja, whatever floats your boat. Citaat:
|
Meen je dat nou
|
troll
|
Virus?
|
Citaat:
|
ik vond het een erg mooie jurk, maar misschien niet voor een man. beiden in pak kan inderdaad toch ook?
|
Is dit serieus?
|
Citaat:
Maar de jurk is wel mooi! |
Citaat:
|
'm de war ...
|
en ik maar denken dat homo's keurig in pak trouwen.. dit gevoel voelt hetzelfde als het moment dat mijn ouders vertelden dat sinterklaas niet bestond :(
|
Citaat:
|
Dus je vriend dringt aan om een jurk te dragen, omdat hij anders en mooi wil zijn die dag?
Ik denk toch dat hier geen franse mensen zitten hoor, dus gewoon Nederlands praten. |
En nu krijg ik het idee dat dit dus toch verkapte reclame is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |