![]() |
Bijna saailands *O* #1478
(y)
|
Ah, hij was vol. Dan wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie nogmaals een heel fijne middag te wensen ;)
En wat zal ik vanavond eens gaan eten dan? |
Hoi! Pizza :p
|
Iets Oosters wokken zou ik zeggen.
oh, en hoi! |
Pheebs, zijn er pizzeria's die ernstig de moeite waard zijn (en die ik kan vinden, one might add) in DH?
|
Nee :P
|
Wauwie de nieuwe :D. Dat duurde lang :o:o
|
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje jammer dat Moksi nog steeds op vakantie is :'(
|
Citaat:
|
wtf is Moksie?
|
Citaat:
|
ik eet vanavond spaanse tortilla (dus niet zo'n wrap, maar zo'n omelet uit de oven) met aardappelschijfjes en blokjes fuet (droge spaanse worst met wat minder knoflook dan chorizo), met daarbij tomaatjes. Maar dat is denk ik wat veel werk als je geen gekookte aardappelschijfjes over hebt.
|
Yeah werk was ik eigenlijk niet echt van plan :p
|
Pff iBood mag wel eens opschieten ook. Stomme omhooggevallen barbecue.
|
als je toevallig wel gekookte aardappelschijfjes hebt, is het heel makkelijk :Y gewoon de boel in een ovenschaal kiepen en in de oven zetten.
|
Vanochtend was ik ziek, gewoon voedselvergiftiging ofzo denk ik, maar nu ben ik echt vet zwak (n). Gelukkig is het niet druk.
En nu vertrouw ik de tonijnsalade in de koelkast niet meer, terwijl ik die gisteren pas had opengemaakt, en ik had ook shoarma besteld gisteren en dat is natuurlijk een veel waarschijnlijker oorzaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dobermann: Nee, niet bijzonder, naar mijn weten.
Vapiano (Buitenhof) wordt hier geroepen. Oh, en absoluut niet naar de vip gaan :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga in elk geval niet meer bestellen bij Cleopatra :nono: ze hadden toch rare pitabroodjes.
|
Je weet toch wel waar het Buitenhof is :D
Nee moet alleen zaterdag en zondag werken (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Zondag ga ik op vakantie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
score, amigo K heeft waarschijnlijk een prima appartement in München. Dat wordt een tripje boeken!
|
Citaat:
|
Sanne, trutje! Wat zit je me te verklikken?? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi mensen ik wordt een yup! :cool:En bij tweede bezichtiging werd ik helemaal blij van mijn appartementje en snap ik niet waarom ik eerst zo twijfelde, dus yes yes yes. *O*
Citaat:
|
Ik ging even slapen en ik heb zo geniaal gedroomd :D Over dat ik wakker werd ergens in China en iallemaal mensen die ik ken waren daar. Het was allemaal raar en iedereen sliep in het park en er was een soort revolutie gaande. Overal werden we door politie gevolgd en het park uitgezet door stormtroepen. Toen gingen we naar een bouwval en daar waren nog meer mensen die ik kende. (Ook verdacht veel forumers) Maar mijn schoenen en mijn jas had ik in het park laten liggen waar we resoluut door de stormtroepen uit waren gezet. Toen stond ik buiten met een hele leuke jongen te praten en die zei dat ik wel warm tegen hem aan mocht kruipen. Toen hadden we een heel leuk gesprek en toen gingen we zoenen en toen gingen in het gebouw, waar we voor stonden, opeens alle lichten aan en ging iedereen klappen. En toen kwam mijn moeder naar buiten en bleek het een surpriseparty voor m'n verjaardag maar ik kwam maar niet naar binnen :D
Oh ja en eigenlijk zaten we op terschelling, maar toen misten we de boot. Einde. :D |
@ bovenstaande: ik heb een nieuwe afkorting bedacht: tl;ra (too long; read anyway:y).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, twijfelen is heel menselijk, zeker als het over iets als een huis gaat. Maar fijn (y) Zal ook wel wat rust bieden dat je dat nu geregeld hebt..? Ja, ik ben ook nieuwsgierig, potverdikkie :p |
Oh en nog meer goed nieuws, er is waarschijnlijk toch een muur die net breed genoeg is voor mijn servieskast! *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou dat ook wel een jammerlijk ding vinden inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt fijn allemaal! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |