![]() |
Bijen / wespen en ik
-.- Ik word GEK! Staan we met 10 man buiten te sporten en alsmaar weer komen die stomme wespen en bijen achter mij aan. Blijven ze voor me vliegen alsof ze me willen aankijken. Gaan bijna tegen me op vliegen alsof ze een knuffel willen. En het is alsmaar ik. Staan we met 3 man bij elkaar vliegen die wespen weer naar mij, ik loop weg en volgen ze me.
Waarom heb ik zo'n aantrekkingskracht op wespen? Ik had gehoord dat ze op hitte afkwamen. Ik heb het vrijwel altijd warm. Zelfs als ik in boxers in de sneeuw sta, heb ik het warm. Kan dit ermee te maken hebben? Of waar komen ze anders op af? |
Het kan komen door je deodorant/ aftershave / wasverzachter / zonnebrand / haargel etc
Alles waar een zoet luchtje in voorkomt is fijn voor beestjes. |
Deodorant gebruik ik inderdaad. Maar niet overdreven veel. Wasverzachter zal het niet zijn. Zonnebrand ben ik te koppig voor En haargel heb ik niet nodig :) Maar het is gewoon echt letterlijk altijd en overal.
|
http://i52.tinypic.com/25f4nl2.jpg
Wespen zijn leuk, en niet eng: Als jij hun niks doet, doen zij jou ook niks =) Deze liet ik over mijn hand kruipen en uiteindelijk over mijn gezicht. De foto is iets te snel genomen, maar je ziet al één pootje op mijn neus! =) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Misschien heb je ook wel een zoete shampoo/douchegel waardoor ze op je af komen.
|
Wespen zijn eng en irritant, ze komen ook echt achter je aan als je wegloopt en dan dat zzzzzzoem erbij.. Brrr ik ben als de doods dat ze steken :s
|
Heb jij het naakt in de sneeuw echt warm?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |