![]() |
Donkere saai is de beste saai #1479
Laat dat even duidelijk zijn.
|
Hey zeg, ik vroeg over geile tovenaarsleerlingen, is het topic dicht!
|
@ Noedelhap: Facebook verkoopt gegevens door aan bedrijven, dat lijkt me toch wel bezwaarlijk?
@ Azeche: ik zei het toch, melk! Wel fijn dat je nu zekerheid hebt. :) |
Zucht ja vraag maar raak, en ja ik heb hermelientje gebatst door gebruik te maken van een toverspreuk.
|
Hoe heet die webcomic over die geile tovenaarsleerling ook alweer, dat vroeg ik. Weet zeker dat er kantinemensen zijn die 'm lezen, dus schiet maar op :P
|
|
edit: ik ben een wap
|
Citaat:
En grrr mijn dungeon keeper 2 loopt telkens vast :( |
Hee de nieuwe wsz is er :)
|
dat heb je goed opgemerkt :y.
|
Contact gezocht is als een soort labyrint. Waar je ook op klikt, je komt altijd bij dezelfde persoon uit :o
|
Wat is het dood hier! :|
|
Saaie saai.
|
Citaat:
|
Dat komt ervan!
|
Van wat?
|
Het is dan ook maar liefst kwart voor één! Bedtijd voor iedereen, het internet is gesloten.
|
Daar heb je een punt. Weltrusten!
|
Awww, nu alweer gesloten? Godverdomme.
|
NOOO. Niet nu al :(. Mag het niet nog een uurtje langer?
Gisteren was het ook later! :O |
Oh, en deadlock naamzoek, het gaat om m'n brommer. Die is niet verzekerd.
|
Ik zoek een wasserette want er past geen wasmachine in mijn huis, maar aangezien ik in het arme gedeelte van een rijke buurt woon heb je hier volgens Google alleen maar 'wassalons' waar je mensen kunt betalen om je was voor je te doen. :')
|
Citaat:
|
Ik heb net Amélie weer eens gekeken omdat hier de DVD op de kachel lag, en eigenlijk snap ik niet wat Amélie ziet in een of andere zonderling die stukjes pasfoto bijeen schraapt onder fotohokjes vandaan. /non-romanticus
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Pils en frisdrank bewaar je op het balkon en eten maak je op. Weg met de koelkast.
Hoewel, met dit weer kan je natuurlijk ook je was op het balkon hangen, er een fles wasmiddel tegenaan mieteren en de regen zijn werk laten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk Graham Norton <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoewel de koelkast in theorie ook in de slaapkamer zou kunnen. Maar dan heb ik wel opeens een koelkast naast m'n bed.
Hmm. Ik weet niet of dat me heel kut of juist heel goed lijkt. :D(n) |
Ik mis het omg-topic want omg wat is Matthew Lewis (acteur die Nevelle Longbottom uit HP speelt) mooi opgedroogd. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen!
|
Hallo.
|
Wat een heerlijk vredige zondagochtend, zo met het luidkeels jankende kind van de lawaaibuurman en de bodybuilderbuurman die aan het verbouwen is :):)
|
Maar dat is toch juist niet vredig??????////
|
Waarom bestaan er geen kindvrije flats? Of beter nog, flats voor gezinnen met inwonende kinderen, dat ze allemaal bij elkaar gaan zitten zodat ze alleen elkaar lastigvallen (y) Gewoon, hup, vanaf hun geboorte tot en met hun achttiende woon je in de kinderflat. Als je dat niet wil had je maar geen kinderen moeten nemen. Of je huis geluidsdicht moeten maken, dat mag ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |