![]() |
iPhone versie verbeteren
Ik had al bij MM een post gedaan over een niet werkend knopje, maar ik vind dat de iPhone versie verbeterd moet worden. Ik moet nu elke keer de codes voor smileys en YouTube enz zelf opschrijven, wat een enorm gedoe is. Kunnen daar knoppen voor komen?
Verder kan je lang niet alles wat je kan op de normale versie. Het zou handig zijn als je in een popup ook de aantal Posts enz kon zien, maar het gaat mij vooral om die knoppen voor smileys enz. En dat de normal version knop gemaakt wordt. Zou dat mogelijk zijn? |
Je kunt met je iPhone het forum ook in de normale skins zien. Dit kun je bij je gebruikersinstellingen aanvinken. Je hebt overigens twee iPhoneskins, waarbij de alternatieve skin wat meer functionaliteit heeft.
En verder is het logisch dat de iPhoneskin niet alle snelkoppelingen heeft die de normale skin wel heeft. De skin is namelijk ontworpen om minder data te verbruiken dan de normale skin, dus daar zijn wat knopjes voor opgeofferd. |
De iPhone browser is een volwaardige browser. Deze mobiele versie is meer voor 3e rang toestellen waar je met een mini-schermpje nog net kunt internetten.
Volgens mij hebben de devs nog nooit een iphone/smartphone in handen gehad. :p |
naja, ze mogen het knopje "normal version" wel weghalen, die doet het toch niet, maar ik weet hoe ik het moet veranderen, dus dat is geen probleem meer(sinds begin augustus -.-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is niets mis met de cookies. |
Dat komt doordat hij iPhones altijd de iPhone-skin serveert. Is wel uit te zetten in je profiel, helemaal onderaan.
Ik sta overigens wel open voor verbeteringen aan die skin, maar die knopjes gaan 'm denk ik niet worden. Denk niet dat dat werkend te krijgen is. |
Je kan alleen de normale style niet instellen vanaf je iPhone :P
Maar ok, heb 't nu gedaan op mijn PC. Ik denk dat je bezitters van moderne smartphones beter gewoon de normale versie kan geven. Smartphones, incl. iPhones, kunnen dat prima hebben. |
Citaat:
En heel graag de snelle link: nieuwe berichten(Posts)! Zodat ik niet meer van subforum naar subforum hoef te hoppen (y) Edit: waar is de meerdere-quoteknop eigenlijk heen? Die is er sinds een paar maanden niet meer, geloof ik... |
Citaat:
-maar ik heb de normale versie al ingesteld. |
De multiquote knop deed het toch niet ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem niet meer op mijn iPhone, maar daar deed hij het niet. Op de pc prima, maar daar ging het niet om :p
M@rco naamzoek, kun je dat fixen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kan al door op het logo te klikken |
Citaat:
|
Klopt ja. Maar nog 1 ding: mijn sig verdwijnt vaak als ik met een iPhone/iPod post. Vaak moet ik dan op wijzigen drukken en dan handtekening weergeven...
|
Citaat:
Met quoten komt de sig er trouwens wel te staan |
Ik ga ernaar kijken!
|
Gaarne ook naar een werkende multiquoteknop? :o
|
Ik meen me te herinneren dat ik dat al eens eerder gedaan heb en het toen niet lukte, maar ik kan het nog een keer proberen.
|
Hij doet nu hetzelfde als eerst, namelijk gewoon quoten. Als het niet kan, dan is het pech, maar het zou wel retehandig zijn :y
|
Volgens mij was er, voordat alle knoppen een ander kleurtje kregen, wel een werkende multiquoteknop!
|
En ik zie hem nu! *o* (doet het helaas niet)
Maar: met snel reageren, Is mijn sig nog steeds verborgen -o- |
De multiquoteknop quote alleen, net als hiervoor. Maar er is nu een knopje voor je sig en de layout is beter (y)
|
Bij mij doet hij zelfs dat niet :p Ik kijk van het weekend wel even verder.
|
Is prima (y) we waarderen je inzet :p
|
Vandaag voor het eerst ingelogd met de nieuwe iPhone layout: ziet er goed uit!
En handtekening! *o* |
En nu in kleine lettertjes sinds 1 minuut! *o*
Goed bezig! |
Wauw hé! Al die mooie updates! :) ga zo door! ;)
|
Maar: lange nicknames komen niet helemaal goed erop te staan -o-
Sorry voor het gezeur, ik ben vreselijk :p |
Je bent inderdaad vreselijk! M@rco is heel hard zijn best aan het doen om de verzoeken in te willigen en maakt tegelijkertijd de layout mooier en overzichtelijker. Dus, leef ermee dat het (nog) niet perfect is of kies voor de optie 'normaal' voor mobiel.
Dus, zeg 'sorry M@rco' en ga weg :p:D |
Ik wil niet zeuren -o-
Ik zeg het alleen even, zodat dat bekend is :bloos: Maar het is al opgelost! *o* |
Vervelend ben je nou eenmaal. Daar kun je niks aan doen.
|
:(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Marco, je bent de man!
|
Ik vind de mobiele versie er nu duidelijker uitzien en vind het ook erg fijn dat ik nu onderaan een pagina ook terug naar het subforum kan springen (y)
|
Jaaa geweldig! De letters zijn trouwens nu ook kleiner als je ze typt, wat ik heerlijk vind, want dan kan niemand meer zien wat ik aan het typen ben als die achter me zit >: )
|
Eens! Niet om het meelezen, maar meer dat ik dan een beter overzicht heb in wat ik typ.
En de multiquote werkt! Hulde voor Marco dus ;) |
Ik kan me niet herinneren dat ik letters kleiner heb gemaakt, maar goed om te lezen. (y)
|
En PM staat ook mooi aangegeven, en in het rood als je er een hebt (y)
Geweldig Marco! *o* En wat een succestopic dit! :D(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |