![]() |
Niet Slim.
Dag beste mensen =D
ik zit echt met een vraag en ik hoop dat er zo wat meer duidelijkheid in komt. ik heb gister seks gehad met mijn vriend, dat is dus totaal geen probleem. Alleen hadden we beide geen condoom mee. Hij is wel voor het zingen de kerk uit gegaan maar ik maak me echt zorgen -O- Hoe groot is de kans dat je hiervan zwanger word? mischien is het ook handig dat ik hier aan toevoeg dat ik bijna weer ongesteld moet worden, verkleind dit de kans op zwangerschap? Alvast bedankt! *sorry ik had dit eerst onder sekualiteit geplaatst* |
De kans is zeker aanwezig, dus ga een morning-after pil halen. Die mag je tot 72 uur na de seks innemen.
Doordeweeks kan je hem halen bij de apotheek en tegenwoordig zelfs bij drogisterijen als het Kruidvat. In het weekend kun je naar de weekend apotheek. |
Ik neem trouwens aan dat je niet aan de pil bent? Het lijkt me zeer verstandig om daar ook maar meteen een afspraak voor te maken bij de huisarts.
|
ik heb gehoord dat je van de morning afterpil heel ziek ka worden, is dat echt zo?
|
Citaat:
Zelfs al is dat zo, heb je liever een kind? |
Citaat:
maar goed je hebt alweer een dag gewacht zo te zien. Dat is niet zo slim want de betrouwbaarheid neemt af met de tijd! |
Zou nog even laten weten hoe het is afegelopen, het duurde langer door de zenuwen en ben nu ook aan de pil dus dit probleem komt voorlopig niet meer voor =D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |