Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd beste vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1840299)

MegaKind 15-08-2011 21:54

Verliefd beste vriendin

Hey !

Ik ben op mijn beste vriendin.

We zijn al sinds het 1ste middelbaar supervriendinnen. Zij was trouwens de eerste die wist dat ik lesbisch ben & ze reageerde er supergoed op.

Er is een tijdje ruzie tussen ons geweest, maar dat heeft onze band juist sterker gemaakt.

En nu, sinds deze zomer ben ik verliefd op haar. Zij weet er nog niets van & ik ben bang dat, als ik het vertel, dat onze vriendschap eronder gaat lijden. Ik weet zelfs niet of zij ook lesbisch is & mss verlies ik haar dan als vriendin. Het kan het begin zijn van iets moois, of gwn het einde van onze vriendschap.

Iemand tips ?

x

Lusi 15-08-2011 22:07

Ze is je beste vriendin, maar geen idee op welk geslacht ze valt? Misschien kun je dat nonchalant proberen uit te vinden. Maar doorgaan met een vriendschap terwijl een van de twee verliefd is, is sowieso een beetje een sprookje.

MegaKind 15-08-2011 22:08

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31859336)
Ze is je beste vriendin, maar geen idee op welk geslacht ze valt? Misschien kun je dat nonchalant proberen uit te vinden. Maar doorgaan met een vriendschap terwijl een van de twee verliefd is, is sowieso een beetje een sprookje.

Ik weet het, maar ik wil haar gewoon niet kwijt

Lusi 15-08-2011 22:19

We're not hooking up, because we wanna be friends. But we're not being friends, because we wanna hook up.

Oftewel, je kunt eigenlijk niet echt meer een fantastische vriendschap overhouden in zo'n situatie. Die is al weg als een van de betrokkenen een heel andere beleving eraan heeft.

MegaKind 15-08-2011 22:22

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31859363)
We're not hooking up, because we wanna be friends. But we're not being friends, because we wanna hook up.

Oftewel, je kunt eigenlijk niet echt meer een fantastische vriendschap overhouden in zo'n situatie. Die is al weg als een van de betrokkenen een heel andere beleving eraan heeft.

Prachtig gezegd in die eerste zin
Kga het toch wagen bij haar
Ookal zet ik onze vriendschap op het spel, maar het is zoals jij zegt in jouw eerste zin

Lusi 15-08-2011 22:25

(c) himym ;)

Zoek eerst maar eens uit of ze wellicht ook op meisjes valt en of je afstand neemt om over je verliefdheid heen te komen als ze sowieso hetero is..

MegaKind 15-08-2011 22:28

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31859382)
(c) himym ;)

Zoek eerst maar eens uit of ze wellicht ook op meisjes valt en of je afstand neemt om over je verliefdheid heen te komen als ze sowieso hetero is..

Ga ik doen ;)
Kga haar volgende week meevragen naar de cinema & dan zullen we wel zien

Vice 16-08-2011 15:29

Citaat:

MegaKind schreef: (Bericht 31859338)
Ik weet het, maar ik wil haar gewoon niet kwijt

Je wilt haar niet kwijt omdat je verlieft op haar bent. Misschien weet ze dat niet eens waardoor het nogal een scheve vriendschap wordt.

Sowieso vind ik het wel apart dat je als beste vriendin niet haar geaardheid weet, maar het zou ook kunnen dat ze er vanuit gaat dat jij denkt/weet dat zij hetero is. Vraag gewoon op wat voor types ze valt en je weet meteen of je kans maakt. ;)

MegaKind 23-08-2011 16:08

Als alles goed gaat, gaan we samen naar Adrenaline in Bobbejaanland :)

Thomas. 24-08-2011 01:17

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31859336)

Dit

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.