![]() |
538 DJ's
Hallo,
Ik zit af en toe wel eens naar 538 te luisteren als ik niets beters te doen heb, maar elke DJ heeft dezelfde stem behalve Daniël Daniël. Ik ben dat spuugzat en het is geen troll. Ik vind dus dat er meer gevarieerde stemmen moeten komen en wat mij betreft mag die vervelende Ruud de Wild ontslagen worden. Ik geef mijn mening en het is serieus dus ik vind dat deze thread niet gelijk geblokkeerd hoeft te worden. Stijn. |
Nederlandse DJ's zijn sowieso waardeloos.
|
Citaat:
|
Wat een leuk topic.
|
hé halve gare, je moet wel reageren op het onderwerp
|
Wat een aardige jongen ben jij :)
|
Wat met je Amerikaan. Dit is hoe radio hoort te zijn:
|
Sorry maar ik ga je domme filmpjes niet kijken oen
|
Ik dacht, dit topic heeft nog wel potentie als we gewoon over dj's gaan praten. Maar nee, slotje.
|
Ik wil ook iets zeggen in dit topic. Zodat Stijn ook mij een hilarisch scheldwoord toewijst.
|
Om even terug te komen op het topic, we praten over de 538 stemmen
En "uice" als jouw forum avatar hetzelfde is als jij in het echt dan moet je echt een leven gaan zoeken, ga maar naar dit stomme forum dat ik speciaal voor jouw soort heb uitgezocht http://www.motor-forum.nl |
Ik ben het helemaal met de TS eens!!!111!
|
wie is TS?
|
Citaat:
Ja, goed zo, maar het is niet zo. |
Oh ik weet iets over DJ's. Soms luister ik 3fm, en soms is er Gerard Ekdom. En dan heeft hij dat stukje "Wat ging er allemaal fout vandaag", en dat is op zich niet zo boeiend, maar het intromuziekje daarvan vind ik leuk. Vooral als hij dan op de TUMTUMTUM Pie-ter-tje zegt :y maar ik kan dat nu juist niet vinden op youtube.
Het Dokter Pop liedje vind ik ook leuk. Die "pop" wordt zo mooi uitgesproken. |
Aha! valse identiteit, ga onmiddelijk die foto verwijderen of ik doe aangifte "uice"
|
Citaat:
|
Uice in het nauw gedreven!
Verder luister ik eigenlijk geen radio want ik heb nog veels te veel muziek op het computertje staan die ik nog moet luisteren. |
Mijn topic wordt hier niet echt besproken
|
http://www.showbiznewz.nl/artikelen/...-huis-2009.jpg
Hier lijkt hij wel een beetje op Bernard Black :cool: |
wie is dat
|
Oh leuk, een profielboodschap. Waarom denk je dat ik 11 ben?
|
basisschool
|
Citaat:
Stijn, waar blijven mijn beledigingen! |
mij best, je bent een konthaarbaviaan
|
Ja, als je geen schooltype aangeeft maakt ie er basisschool van. Maar dan nog zou ik 12 kunnen zijn. Of 10, of jonger nog.
|
Je bent een leugenaar, bij mij staat er n.v.t
nog even een edit:Ik vind je nogal kinderachtig als een groep 7 iemand |
Ik vind je avatar erg mooi Stijn!
|
dank je wel
|
Maar als je er zo uit ziet als je avatar, moet je wel een leven zoeken.
|
wat nou meneer ik ben 50 jaar oud en zit op een scholieren forum en stop je trollololol weg
|
Ben ik vijftig?
|
Konthaarbaviaan :cool: Zo'n scheldwoord dat je hilarisch vindt als je in de brugklas zit, waarna je hem prompt vergeet.
Je bent dus veertien, Stijn? Schenk? Stijn Schenk de veertienjarige? En je vindt masturberen raar? Dan ben je misschien dertien. Ik denk dat je dertien bent, Stijn. Of twaalf. |
weet ik veel meneer valse identiteit uice
er maakte vandaag iemand een grap met galgje en het woord was konthaarbaviaan |
Of elf.
|
Of twee.
|
het is brugklas achtig om te zeggen twee jaar
ik heb nooit letterlijk gezegd: ik vind masturberen raar maar als jij dat lekker vind ga je gang roodharige |
Uice, ik vind jou een vervelend mannetje
|
Ik vond midden in de nacht rik op 538 altijd AWESOME. <3
Nu luister ik af en toe naar Coen en Sander en dat is het wel. |
Oh en die stemmen lijken niet op elkaar.
|
ga leven zoeken.....
|
Nu beledig je me wel een beetje Brownies IQ, want ik reageer gewoon hartstikke ontopic.
|
Boeit mij niet, iedereen wil een scheldwoord toegewezen krijgen van mij, kijk maar naar Paranoide
|
Paranoide is duidelijk IEDEREEN :cool:
|
Laat maar ik begreep je verkeerd maar alsnog, iedereen wil uitgescholden worden en ze vinden het fantastisch en misschien zelfs bevredigend
|
Ik snap gewoon niet wat je wilt. Ik reageer toch gewoon op je topic? Wil je dan dat niemand reageert? :confused:
|
Ik vind het hier gezellig!
|
ik ben hier aan het discussiëren
|
Goeie discussie!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |