![]() |
Hoe kan je het het beste uitmaken
^^ Zie titel ;)
|
" Ik wil met je praten" "vertel?!". "Ik wil het uitmaken want je ; bent mn type niet/ heb geen gevoelens meer voor je.." Whatever..
|
Er is geen "beste" manier, het is hoe dan ook nooit leuk, voor beide partijen niet.
Daarom moet je altijd direct zijn, maar niet cru. Zoals hierboven staat is zoals je het kan zeggen, en imo toch de zachtste manier. |
|
snuivend
|
Eerlijk zeggen (face to face, niet op msn/sms) waarom je het wilt uitmaken en geen stomme smoesjes gebruiken als "het ligt niet aan jou, maar aan mij".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe het persoonlijk.
|
Citaat:
|
Via msn terwijl de ander heel onschuldig en afwachtend op de volgende keer samenzijn een spelletje doet. Werkt uitstekend :P
|
Het beste is als je op neutraal gebied bent of bij de ander thuis. Dan kun je gewoon weggaan als je er geen zin meer in hebt. Verder direct en eerlijk zijn. Zoals draaideurpoes het voordeed is naar mijn mening een goeie en nette manier.
|
Gewoon face-to-face, ik vind het nogal lullig als iemand het uitmaakt met een sms'je/telefoontje/msn berichtje
|
Sms of social media is kut voor iemand als je het uitmaakt.
Zeg wat je wil zeggen, draai er niet omheen en zeg vooral niet dat "we vrienden blijven" Dat is enorm irritant -.- |
Je zet jezelf ook voor lul als je het niet face-to-face doet.
|
"Schat we hebben een hele leuke tijd gehad.. het ligt niet aan mij maar aan jou(anders zou je het ook niet uitmaken) ik moet verder, dus ik ga nu en ik kijk niet om, ik verwijder je ook uit m'n hyves/msn/netlog/facebook/watdanook enne nou goed, ik ga (loopt heel rustig weg zonder om te kijken)
|
Citaat:
|
Ey, ik vond het altijd leuk om bij je te zijn maar de laatste tijd is dat wat verdwenen. Ik ben erachter gekomen dat ik onze relatie niet echt meer leuk vind en daarom stop ik er mee. Sorry.
|
'Ik vind het heel jammer maar naar al die leuke tijden die we gehad hebben voel ik niets meer voor je. Dus... dat was het. Ik maak 't uit'.
|
Gewoon face to face dat is egt de beste manier en zeker niet met een sms of via social media doen
|
Je hebt het hem al gezegd toch? Anders doe je er echt lang over
|
Citaat:
|
Je reden noemen en zeggen dat het niet langer kan?
|
Ik denk dat je hem/haar moet vertellen waarom jij dat vind, dat het het beste zo is. Liever niet in een SMS of op Hyves, maar gewoon in het echt. Een relatie verdient een respectabel einde, dan ga je niet ineens even SMSen dat het over is.
|
Honey, it's not you, it's me...
I DON'T LIKE YOU!! |
Sorry... But i just Hate you :D
|
niet via sms iedergeval dat is gewoon laf.
Het gewoon in het gezicht zgn en waarom je het vindt dat het niet maar gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Al 383 relaties beëindigd met een uitmaakkaart!
Godver :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |