![]() |
Vervelend geurtje
Hallo iedereen! :D
Mijn vriend is van plan om me eens te beffen, maar ik ben een beetje onzeker. Sinds ik seksueel actief ben ruikt mijn vagina vreemd. Ik heb ergens gelezen dat dit allemaal normaal is, dat dit komt door het verschil in zuurtegraad van zijn penis of zo, maar ik vind het best vervelend en ik vraag me af hoe ik dit geurtje wat kan verminderen. Ik was me dagelijks, maar niks lijkt te helpen. Iemand tips? Alvast bedankt! |
Lactacyd
|
Voor je vriend gaat beffen even de boel wassen helpt veel. Maar waar je misschien meer aan hebt is de mening van je vriend; misschien vindt hij het helemaal niet vreemd ruiken whatsoever en maak jij je druk om niets ;)
|
Piemels ruiken ook een beetje vreemd, maar dat weerhoudt je er toch ook niet van om te pijpen? :o
Anyways, je vagina oneindig vaak wassen maakt het probleem alleen maar erger. Met zeep wassen is al helemaal uit den boze, maar ik ga er vanuit dat je dat niet doet. Het beste is dan idd om je even kort van te voren te wassen, al is de lange termijn oplossing natuurlijk het accepteren dat een vagina nou eenmaal niet naar bloemetjes ruikt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |