![]() |
Te lang droog
Ik ben sinds 2 maanden single, en ik mis de seks echt zo erg,
ik ben elke avond zo geil als het weet ik t wat, ik moet gewoon seks hebben, of gewoon bij iemand mn verhaal kwijt kunnen over hoe of wat, Iemand tips of iets :P |
Ik vraag me af wie het eerste balletje gaat inkoppen
|
Haha, ik ook
|
Dus je bent een vrouw (afgaand op je nickname) en je weet niet hoe je het voor elkaar moet krijgen om seks te hebben?
|
Citaat:
of vraag aan een van deze heren of ze met je willen praten over je verhalen over hoe of wat dat zijn mijn tips ik ben zelf wel een luistertype en ik kan mensen goed helpen mensen zeggen dat ik psycholoog moet worden maar voor je seks verslaving moet je een pervers prutserende jong ventje van 15 ofzo vinden op het forum dus je heb keuze genoeg er zitten hier genoeg prusters en nee ik ben er geen |
Plaats een oproep in msn contact gezocht, krijg je allemaal mannen die seks willen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben 18 dus ik val erbuiten jippie en wat draaideurpoes zei bij msn contacten heb je allemaal kleuters die allemaal om sex geven prutsers(n) |
Ik sta al ruim zeventien jaar droog, zeur niet zo. :P
En anders, masturbeer of zoek een jongen die je wel uit de brand wil helpen. |
@gerben901, je kan ook gewoon direct zeggen dat je haar wel uit haar lijden wil verlossen haha. so obvious ;)
voor my ook geen probleem hoor haha |
Citaat:
wanhopig op zoek is Em jij bent toch niet zo?:bloos: |
Citaat:
ik wil dat juist niet ik wil wel met haar praten maar haar uit de brand helpen met seks is niet mijn ding |
Nee, dat zeg ik toch ook niet? :P Ik vind juist dat het wel iets minder wanhopig mag, gezien ze vóór de seks die ze met haar vriendje had waarschijnlijk wel langer droog stond dan twee maanden. Maar misschien zie ik het wel fout hoor, en kan ik ineens ook niet meer zonder seks na één keer seks te hebben gehad oid.
|
Haha ik zeg niet dat ik meteen seks wil in het wilde weg, ben wat meer opzoek naar contacten, of plekken waar je mensen kan ontmoeten enz,
|
@ em ben je nog maagd??
|
Citaat:
|
En ik moet zeker geen kleuters van 15/16/ jaar eerder 18/19/20
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En weet ik veel, elke plek waar je jongens/mannen kunt ontmoeten vind je jongens/mannen waar je potentieel seks mee kunt hebben? En dan misschien net wat meer in uitgaansgelegenheden oid. En online is ook een bron van duisentveel, maar het lijkt me niet zo'n goed plan om aan te kom met 'hoi ik ben 16 en wil seks'. Zo lang je maar niet hier gaat zoeken naar sekscontacten, want dat mag dan weer niet. |
Citaat:
als je in the middle of f*cking nowhere woont...tsja. In de grote stad zijn er altijd wel mensen te ontmoeten in het nachtleven. |
Een site speciaal voor seks contacten? ;) Mag het denk ik niet hier posten. maar check gewoon via google.. kan wel specifieker zijn in een pm
|
Citaat:
nadat ik sex had gehad 1st time werd ik een maand daarna gedumpt omdat ze mij niet uitdagend genoeg in bed vond en omdat ik geobsedeerd was/ben door een tcg. maar toen duurde het ook een tijdje voordat ik mijn ( Behoeftes) kwijt raakte maar ik had mensen om mee te praten die hetzelfde kende dus dat is altijd handig |
Citaat:
|
Citaat:
|
internet relaties
werken niet altijd even goed dus als je een nieuw vriendje zoekt doe dat in in real life en niet via internet sommige mensen zijn heel anders als ze niet achter hun pc zijn |
Citaat:
|
Lolll, praat je uit ervaring gerben? ik heb er nog nooit problemen mee gehad lawl
|
ontopic please
|
Citaat:
Gezien het topic lijk/leek je trouwens meer behoefte te hebben aan seks dan een leuke relatie oid, maar goed. |
+1
|
Citaat:
|
Mag verwijderd worden !!!
|
Oh je hebt in de tussentijd al seks gehad?
|
Citaat:
en gerben, je zal de eerste psycholoog worden met een kaartverslaving :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |