![]() |
Hoe moet ik zo'n "seksueel" gesprek beginnen
Hoi,
Ik heb een vriendin. We zijn al verder gegaan dan zoenen zoals vingeren en beffen. Alleen ik zou er graag met haar over willen praten. Maar hoe begin ik zo'n gesprek dan en hoe pak ik dat aan. |
Ja dat moet kunnen. We praten nooit over. Ik vind vind het ook moeilijk om daarover te beginnen. Zij is ook niet echt daarvan
|
Nog geen seks.. maar ik had haar gebeft maar na ongeveer een half minuutje al trok ze me weg. Ik wil weten waarom. Of ze er nog niet klaar voor was ofzo, of durfde ze niet omdat mijn moeder ook nog thuis zat.. Daar wil ik het dus over hebben
|
" Lieverd; ik wil je wat vragen." "Oh wat dan?" "Nou toen ik je aan het beffen was trok je me na een half minuutje weg, waarom was dat?"
|
:n hoe kun je het nou wel uitvoeren als je het er niet eens over durft te hebben... Dan krijg je dus dit soort 'problemen'
Dus doen wat Draaideurpoes (what's in a name) zegt! En het er ook gewoon regelmatig over hebben. Is hartstikke leuk, leerzaam en de seks wordt er alleen maar beter van |
Misschien moet je het gewoon nog een keer proberen en als ze dan weer hetzelfde doet er meteen over beginnen. Want hoe langer je hiermee rond blijft lopen, hoe "groter" het issue wordt en hoe lastiger het is om erover te beginnen. En wie weet was het een eenmalig iets, dan maakt het verder ook niet meer uit, toch?
Ook moet ik even toegeven dat ik het verbazingwekkend vind hoeveel mensen er moeite hebben met praten over seks, vooral als ze een relatie hebben. Dit soort dingen moeten toch bespreekbaar zijn? |
Beffen is ook seks.
|
Citaat:
Citaat:
|
volgens mij is je vriendin nog niet toe aan seks?
dan zou ik in het begin van het gesprek meteen zeggen dat het niet zo is dat je meteen al seks wilt, je wil alleen weten waarom je moest stoppen met beffen... |
Citaat:
Of Ik schaamde me een een beetje voor dit of dat. ik durfde niet, of iets anders. Kan nooit heel erg zijn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |