![]() |
Wat is je favoriete onderbroekenmerk?
Titel zegt het.
Paar voorbeelden: Björn borg, muchachomalo, stangata, of Hema etc. |
Ik draag altijd sapph :)
|
Hunkemöller :bloos:
|
Hema en Zeeman, want goedkoop en prima. En van katoen :y
|
Soho, maar ook weleens wat anders.
|
Ik heb eigenlijk alleen dingen van de Hema :Y
|
Ik doe bijna altijd Pieces aan
|
henk ten hoor:P
of anders hema maar dan moet ik bij een collega onderbroeken gaan kopen... |
J&C club zit wel lekker, vind ik.
|
Hema en H&M
Zijn ook de enige winkels waar ik onderbroeken koop. |
Zeeman en Marlies Dekkers.
|
Hema en tegenwoordig ook van de AH. Prima dingen :)
|
Björn Borg of Tommy Hilfiger, zitten erg fijn en van goede kwaliteit.
|
Ik koop eigenlijk alleen ondergoed bij de H&M, en in mindere mate ook bij de New Yorker en de Hema.
|
Hunkemoller en Sapph
|
Hunkemöller wanneer daar aanbieding is, en anders H&M...
|
G-star, en Armani.
Hebben van die brede banden aan de bovenkant en genog ruimte, zodat niet alles tegen je been aan gedrukt wordt. |
Hema en Honkemoller.
|
Citaat:
Wat is er trouwens nog denim aan G-Star? |
Citaat:
|
Onderbroekenmerken zijn wel het laatste waar ik me druk om maak. Zolang het maar niet die bjon brogs zijn want ik ben geen clown.
|
Chasin of Muchachomalo. Voor die laatste zijn erg fijn
|
Ik heb alleen Hema en V&D, zit prima.
|
Heb je merkonderbroeken dan? Wat heb je daar aan, die ziet toch niemand :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hunkemöller (y)
|
Ik geloof dat ik werkelijk te weinig aandacht aan mijn onderbroeken besteed om nou een favoriet merk te hebben. Ik heb geloof ik sowieso geen merkonderbroeken (dat lijkt me vrij onzinnig, als ik al merkdingen ga dragen/draag, dan dingen die andere mensen zien) dus eigenlijk gaat een favoriet merk dan ook weer niet. :P
|
Om een favoriet merk te hebben is wel heel overdreven. Dat is toch wel het laatste om je druk over te maken. Ik draag Bjorn Bjorg (hoe spel je dat) of whatever er dan ook te koop is in de winkel waar ik dan toevallig blijk te zijn.
|
Op het moment pieces (y)
van die boxertjes met blije print breed elastiek in de taille zijn dat, maar dan voor normale prijs. |
Ik koop ze gewoon bij de V&D :bloos:
|
Citaat:
Ik weiger overigens wit ondergoed te dragen, tenzij het bij een bh zou passen, maar ik weiger ook (volledig) witte bhs, dus. Idem voor huidskleur. |
Citaat:
|
Gekleurd of zwart. Maar ik draag bijna nooit witte broeken of rokken.
|
Deze setjes van de hema zijn trouwens ook erg fijn (y)
http://www.hema.nl/SiteCollectionIma...edNLVL-528.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen de echte merken zijn een stuk duurder, en dan betaal je gewoon voor het merk... net zoals met apple eigenlijk, doordat er een appeltje achterop staat betaal je eigenlijk al meer... |
Citaat:
En los daarvan, ik hoef geen onderbroek waarvan ik de hele tijd denk 'mmm, wat zit mijn onderbroek toch heerlijk!' - zolang ik er geen last van heb, vind ik het allang prima. Kan ik er ook nog eens ongesteld in worden zonder dat ik me schuldig hoef te voelen vanwege de onderbroek. :O |
Ik heb nog nooit gelet op merken bij onderbroeken. Ik haal ze eigenlijk altijd bij de Hunkemöller. Die voel je niet zitten en zijn mooi. Meer vraag ik niet van een onderbroek. (behalve dan dat ie niet zichtbaar is onder wit, maar ik ben er nog geen tegengekomen die dat kan)
|
Citaat:
http://donttrysohard.files.wordpress...ifsoup-com.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik draag trouwens ook geen wit ondergoed, al niet meer sinds ik mijn eigen ondergoed koop, geloof ik. Liever blije kleurtjes of sexy zwart met kant ofzo. En goed, ik koop ze ook veel bij de hunkemöller, hema, h&m, ehhh andere plekken waar ik ze tegenkom. Geen idee of er een merk op staat of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De beste oplossing is natuurlijk geen wit dragen! Ik vind huidskleur zo naar dat ik het er wel voor over heb om dan maar níet dat witte rokje te kopen.
|
Huidskleur is echt zo.. niets. Onder mijn witte broek heb ik altijd een zwarte onderbroek, maar die broeken zijn vast wat dikker qua stof.
|
Ik draag liefst Olaf Benz ondergoed, wel duur maar heel mooi voor...je weet maar nooit!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |