![]() |
Goeiesaai! Beter ga je dansen! #1482
Hoewel het te vroeg is daarvoor.
|
Vroeg wat is vroeg.
|
zo te zien hoef ik pas een dag later naar school dan de rest van die school. :)
|
Alles voor 3 uur in de middag is vroeg.
|
Aha
|
Heb nu nog maar 10 boeken de rest worden verkocht op de rommelmarkt donderdag. Heb ook nog wat jaargangen van een tijdschrift weg gedaan en de kast lijkt opeens leger. Ik heb zelfs planken over.
|
mijn zelfgemaakt gedicht.
Op de kop. een druk op de knop en alles staat op zijn kop. De regenboog begint met violet en de zon is er net. Dan gaat de maan schijnen in het licht, dit is niet zoals het hoort ik trek de gordijnen dicht. Het is te erg om aan te zien, dit moet normaal worden, anders is het voor gezien. Een druk op de knop en alles staat niets meer op zijn kop. Gemaakt in groep 7. |
Hallo goeiemorgen allemaal
|
Goeiemorgen.
|
Citaat:
|
Nee voorlopig niet, jij wel al?
|
Citaat:
|
Das kut. Nieuwe nick???
Bij ons staat het rooster op de site lekker makkelijk. ik moet alleen de boeken ophalen vrijdag. |
Citaat:
Ja bij ons ook maar toch willen ze je het 'op papier' geven en regeltjes door lullen etc. O hm ik krijg de boeken thuisgestuurd. |
ik niet meer. anders kwamen de boeken weken later aan. Maar nu moet ik ze ophalen, want de school heeft nu een iegen boekenfonds.
|
Mogguh!
|
Morgen !
|
Goeiemorgen! :D
Wat ben ik toch blij dat ik nog dik 3 weken vrij heb :bloos:. |
Ik heb nog maar één vrij plekje op de "taskbar" van mijn HTC. Dat staat tof :cool: Of hij moet zo clean mogelijk zijn, óf bomvol. Mission accomplished, mijn duistere OCD-kant is helemaal at ease *o*
|
Wat ben ik blij dat ik niet naar school hoef :D
|
Ik ben best wel zenuwachtig voor school :o
|
Oh, Pheebster, aankomend weekend ergens tijd voor HP? Allesbehalve zondagavond sounds about right ;)
|
Nee. Vrijdag ben ik vrij, maar jij niet, en zaterdag en zondag moet ik werken. Maandag ben ik weer vrij :y
|
Dan moet ik werken :( Hoe lang zou-ie nog draaien?
|
En omg, heerlijk, mijn pa is nu aan het stofzuigen. Dat zal hem leren :D ik blijf dan ook stilletjes in bed liggen, hoewel ik eigenlijk heel nodig moet plassen :D
|
Citaat:
|
Jammer dat Pip net zoveel interesse heeft in HP als in full-contact indoor koekhappen :(
|
Oh, Shadows of the Sun van Ulver vind ik wel echt een heel fijn album :bloos:
Pippeloen naamzoek, het Ulver-promoteam heeft goed werk verricht ;) |
Citaat:
|
Grrr moet dalijk op en neer met spullen naar mijn oma en weer naar huis, in de regen.
|
Oooo iemand stuurt me allemaal zulke lieve mailtjes <3 'we wachten allemaal op je, vertel precies hoelaat je aankomt dan gaan we allemaal naar het vliegveld, je hoeft je nergens zorgen over te maken want we gaan goed voor je zorgen'. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hier (leeuwarden) ook droog en zonnig :y.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht gewoon tot mijn broertje thuis is dan kan hij helpen slepen:) maar dan moet ik tot 3uur wachten.:( Och ik ga gewoon als het wat minder hard regent. |
Getver, ik moet straks naar de dokter :(
|
Citaat:
ik was net het kabeltje van mijn mobiel aan het zoeken, en ik liep de badkamer op:confused: maar hij ligt ergens op mijn kamer. |
Citaat:
In Den Bosch is het ook prachtig weer. <3 Citaat:
|
Citaat:
|
Goh, ik heb het hele Libië gedoe weer gemist. Zie het nu pas.
Oh en Kat, ik moet naar de dokter omdat ik altijd jeuk heb na het douchen en daar word ik gek van. |
Als ik met douchen een fles champoo pakte ging mijn enkel altijd jeuken, maar het ging vanzelf over.
|
Het is ook nog niet zo heel lang hommeles in Libië, Pheebster :p
|
De regen komt precies op dat punt waar ik woon de rest van nederland blijft droog. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En volgens iets anders moet het hier de hele dag droog zijn:confused:
|
Citaat:
|
Wie heeft een bolderkar die ik mag lenen?? of hoe dat heet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |