![]() |
឵឵឵឵឵
឵឵឵឵឵
|
Naar mijn weten is de studie Rechten een studie waarbij je heel veel uit je hoofd moet leren, dus dan zou die studie - volgens jouw 'info' - niet bij jou passen.
Als je niet weet wat voor studie bij je past, zou je kunnen proberen of studiekeuzetesten je op een idee brengen. Scholieren.com heeft sinds kort ook een studiekeuzetest. |
Inderdaad, volgens mij is Rechten echt héél veel dingen in je hoofd stampen. Niet echt wat je zoekt dus. Maar als je het wél wat lijkt dan kan je misschien bij een school langs gaan om te kijken of die studie wel of niet wat voor jou is?
|
Sociaal juridische dienstverlening? Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar het lijkt me dat je het juridische aspect erg interessant vindt dus misschien is dit ook wel leuk.
Je hebt ook nog veel studies op het HBO van iets van management met recht, ik weet niet hoeveel je daarin ziet. Als ik jou was zou ik een studiekeuzetest doen en/of even wat foldertjes doorlezen zodat je een lijstje kan samenstellen waarnaar je kan gaan kijken bij open dagen etc. |
Aanvulling op Tink, ik denk dat je de hbo opleiding Economie, management en recht bedoelt. Hoe dit opleiding er precies uit zit weet ik eigenlijk niet, maar het enige wat ik weet is dat je na een jaar kan kiezen welke kant je uit wil. Dus bijvoorbeeld richting economie of management of recht ;).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |