![]() |
vertel forumleden wat je op dit moment aan het doen bent
ik ben nu thee aan het drinken en er over na denken of dit topic niet al bestaat:confused:
|
Ik ben op dit forum aant rondkijken en ondertussen peinzen over wat ik dadelijk ga doen
|
Ik type dit nu en ik frunnik in men haar.
|
je faire du :|
|
chatten met mn vriend, een bibliografie aan het schrijven en aan het luisteren naar de radio
|
forummen, muziek luisteren en wachten tot het eten klaar is :P
|
Ik ben gemene dingen aan het bedenken om te zeggen tegen vegetariërs.
|
Citaat:
Ik heb even pauze genomen van het poetsen om een sigaret te roken. En de tv staat aan in afwachting van antm. |
Citaat:
ik ben muziek aan het luisteren,forummen en ruzien met mn moeder,ze wil dat ik sokken aan doe:mad::mad::n |
Berichten van andere forummers in dit topic lezen, muziek luisteren, kaas eten :D
|
Ik ben mn broertje aan het helpen met boeken kaften en mail een beetje.
|
Beetje internetten, broodje eten
|
Werken :(
|
ik luister muziek, ben aant forummen en ik zit te msnnen met 7 mensen :)
|
koekjes eten,muziek luisteren,forummen
|
Roken, muziek luisteren, me ergeren aan de pijn in mijn pols, me druk maken over de operatie morgen, wachten tot het 8u is.
|
kijken naar thats the question en me steeds dommer voelen
|
Forumen, nagels lakken (wat overigens mislukt :o), muziek luisteren, beetje los internetten en ik ga zo maar eens een stukje schrijven.
|
ik eet een kersenflap en ben met mn vriendin aan het msnen:P
|
mr banana ik eet appelflap:P
|
Citaat:
dit is voorbestemd:D |
ik ben aan het forummen
|
ik ben me zwaaaaaaaaaaaaaaar aan het vervelen,al kijk ik een fil,luister ik naar muziek,msn met 5 mensen en ook nog ben ik aan het forummen
|
Citaat:
|
aankleden en even mail checken en forummen
|
msn en,forummen en koffie aan het drinken
|
aan het wachten tot iemand de winkel, waar ik vakantiejob doe, binnenkomt zodat ik iets kan verkopen.
|
Werken... Hier is het ook alrustig
|
Forummen, een verhaal lezen van een vriend van me, msnnen met 4 mensen, twitter aant lezen, hyves aant checken, mijn mail checken. Dat niet allemaal tegelijk maar toch redelijk veel wel :)
|
forummen, msnen en googlen naar specifieke dingen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vervelen want ik kan niet echt WoWen en me ergeren aan de jeuk en ietwat pijnachtige gevoel onder mijn gips.
|
Kijken of ik mijn 21,5 inch 2,7 Ghz Imac (eindelijk na lang ploeteren :P *O*) zal bestellen en of ik er meteen een upgrade voor de processor en RAMgeheugen bijkoop. Maar dan moet ik er eerst even meer in verdiepen.
|
Is dat niet zon overpriced apple ding :P? Ik ben altijd een hater geweest van apple, vind het zon afzetters qua prijs xD.. Maarja, forummen, vervelen en aant bedenken wat ik ga doen
|
Citaat:
|
Ook ik heb een hekel aan windows xD.. niet omdat ze te langzaam worden(ook al speelt het wel mee) maar gewoon door hoe k*t het systeem is.. Ik hoor veel positieve dingen over apple, begrijp me niet verkeerd ik hoor dat het vooral degelijke dingen zijn. Alleen zo duur jammer genoeg. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je ervaringen met een apple :)
|
Citaat:
Maar ja die krengen kosten een rib uit je lijf, maar ik heb het er voor over =D Maar je bent dus een hater van windows en apple, meestal ben je één van de 2 haha :')? |
Nouja.. Windows is gewoon niet alles. Ook al is windows 7 niet zo verkeerd.. Vista was zon grote flop. En er zijn genoeg redenen om microsoft te haten voor mij xD(lang leve linux ook al gebruik ik windows).. Maar back on topic. Ben een zieke :o film aan het kijken
|
Eigenlijk L&R bekijken, maar kwam uit verveling hier ook ff
|
Thee drinken
|
In mijn bed liggen en mijn kat aaien
|
Citaat:
ik ben net wakker,appel aan het eten |
Op bed liggen, kijken op het forum...
|
Citaat:
|
In DM-gesprek met Em. (onze favoriete Forumbaas+) en afvragend waarom ik om 1 uur nog hier op het forum zit.
Edit: Oh ja, omdat het leuk is ;) |
Veel te vroeg wakker geworden zijn! :(
Nu dus maar forum, muziek en hopen dat ik nog in slaap val straks :P |
Werken alweer
|
Half slapen
|
Muziek luisteren en huiswerk maken : /
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |