![]() |
Belgische pruikenmaker
Hallo, ik ben een Belgische pruikenmaker, en als je er iets voor voelt om kort te gaan voor cash, stuur dan een foto met wat je te bieden hebt naar rohnny.dehaes@skynet.be en ik zal je een voorstel doen.Let wel, het haar moet minstens 40cm lang zijn, ttz de te knippen staart.
|
Reclame,BAN
|
Citaat:
Zie ik hier een nieuw modje aankomen... ? |
:pmag geen reclamen maken dus je bent angegeven:p
|
Theoretisch gezien ís dit toch helemaal geen reclame? Er wordt niets aangeboden of aangeprezen.
|
Citaat:
|
allen word er geen prijs genoemd maar wel iets over cash
|
Duidelijk, niet duuderlijk. ;)
En wat is er dan precies reclame aan? Reclame is iets zo aanprijzen dat mensen er geld voor willen betalen, bij mijn weten. En dat gebeurt hier niet. En in dit geval is het geld waar het over gaat, het geld dat je kríjgt als je je haar verkoopt. |
dit stuk hieonder is duiderlijk reclamen
______________________________________________________________________ ____ stuur dan een foto met wat je te bieden hebt naar rohnny.dehaes@skynet.be en ik zal je een voorstel doen.Let wel, het haar moet minstens 40cm lang zijn, ttz de te knippen staart. |
Nee toch?
Citaat:
|
dat is wel zo maar het is wel een vorm van reclamen
|
Nee. Want mijn stukje beschreef reclame als gehéél. Er is geen 'ander soort' reclame, dat is dan gewoon geen reclame meer. Dit is gewoon een vraag om haar van mensen, wat hier weliswaar niet hoort, maar wat geen reclame is.
|
nu ik dat stukje eve goed lees begrijp ik dat het geen reclamen is
|
maar hij moet wel verplaatst worden,............................................................... ........................................
|
Citaat:
|
Wat ik te bieden heb? Wat jij te bieden hebt voor mijn haar ja!
Overigens laat ik mijn 60cm lange haar niet afsnijden voor wiedanook. Tenzij je bod over de 10.000 euro gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
. uit |
Nee.
Maar het hoort hier niet, ook al is het geen reclame. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |