Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Schuldgevoel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1840703)

eMd 22-08-2011 17:34

Schuldgevoel

Vind een meisje leuk heb al met haar zitten zoenen en alles alleen heeft een vriendje. wat moet ik nu doen want ik wil wel met haar maar vind wel kut voor haar vriendje.
Zij is "bang" om het uit te maken, want zij is bang hem een kut gevoel te geven.
Hij weet het niet en hij geeft haar ook 0 aandacht. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen want ik kan haar niet aan de kant schuiven. Tips graag!:confused:

honkballertje 22-08-2011 17:39

afwachten totdat ze alsnog een keer besluit het uit te maken.

Louis Armstrong 22-08-2011 17:44

ach, jij bent de volgende die ze bedondert. Dus ik zou afstand nemen van deze hoer.

eMd 22-08-2011 17:59

ze is geen hoer dat kan ik je alvast vertellen ;) we waren beetje aangeschoten

honkballertje 22-08-2011 18:10

Als je 'een beetje aangeschoten' bent hoor je nog steeds niet met andere jongens te zoenen als je een vriendje hebt ;)
Drank is echt het slechtste excuus ooit om vreemd te gaan.

eMd 22-08-2011 20:04

nou zal ff hele verhaal vertellen:

zij heeft een jaar met een jongen die zijn afgelopen halfjaar niet buiten school heeft gezien. ze hebben een hele slechte relatie en we waren op een feestje en waren aan de pure vodka, en lieten ons een beetje meeslepen. ik ben al maanden aan het versieren en hoopte ze zou het uitmaken met haar vriendje. maar nu kan ik niet hiermee omgaan en wil niet haar aan kant schuiven dus wat moet ik wel doen? naar vriendje gaan of gewoon doen alsof niet is gebeurt.

bierkoning 22-08-2011 20:32

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 31870288)
Als je 'een beetje aangeschoten' bent hoor je nog steeds niet met andere jongens te zoenen als je een vriendje hebt ;)
Drank is echt het slechtste excuus ooit om vreemd te gaan.

ook na je uitleg nog steeds dit....
Wil je lekker ballen, en daarna klaar leef je uit.
Maar ze klinkt niet als serieus relatie materiaal.
Wil je dat wel, dan moet je wachten tot ze het uitmaakt, en dan maar hopen dat ze niet vreemdgaat....

Thomas. 23-08-2011 07:59

Ten eerste is dat meisje redelijk sletterig, want ze gaat vreemd. Maar over dat uitmaken: de meest gebruikte 'smoes' is dat van die kutgevoelens. Dus zeg tegen haar dat ze het uit moet maken, en dat het anders tussen jullie niks meer word

igfy 23-08-2011 11:19

Als ze het niet uitmaakt met haar vriendje ben je blijkbaar niet leuk genoeg. Bovendien zegt dit iets over haar instelling ten opzichte van relaties en trouw.

Afwezignummer2 23-08-2011 11:24

Doe je maandenlang zoveel moeite terwijl ze in zo'n slechte relatie zit, heb je pure vodka nodig om uiteindelijk nog een ene keer met haar te zoenen en wil ze nog steeds bij die slechte relatie blijven. Jij bekijkt alles wel erg positief.

hookee 23-08-2011 12:41

Citaat:

Afwezignummer2 schreef: (Bericht 31871598)
Doe je maandenlang zoveel moeite terwijl ze in zo'n slechte relatie zit, heb je pure vodka nodig om uiteindelijk nog een ene keer met haar te zoenen en wil ze nog steeds bij die slechte relatie blijven. Jij bekijkt alles wel erg positief.

Me thinks this about sums it up. ;)

"Ik wil het hem niet aandoen", daarom blijf bij hem en zoen ik wel buiten de deur, vindt 'ie vast beter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.