![]() |
Hoe sta ik elegant op uit een zitzak?
Erin ploffen, dat lukt me wel, maar hoe moet ik eruit komen? Help :'(
|
Vragen of iemand je even omhoog wil trekken?
|
Of naar voren leunen en dan omhoog veren.
|
Je hebt twee opties:
1) care hebben 2) niet in de zitzak gaan zitten Of zie ik dat nu heel erg verkeerd? |
Citaat:
Dus sta gewoon op en zeur niet :O |
Goed topic!
Je kan het beste je buikspieren aanspannen en vanuit je rug denken. Je moet jezelf als het ware omhoog denken. Zet jezelf eerst af door je armen naar achter te doen (niet zwaaien, rustig bewegen) en je af te zetten, een beetje. Je zal terugzakken, maar dat geeft niet. Dan je benen half onder je lichaam vouwen en die als een soort springveer gebruiken. Dat kost wat oefening, maar uiteindelijk gaat het heel gemakkelijk. Let op dat je benen niet wijd gaan en dat je de spanning in je rug houdt, en je evenwicht. En te allen tijde charmant blijven lachen. |
Vraag iemand of hij of zij de zitzak onder je vandaan wil trekken, sta daarna nonchalant op van de grond waarop je net gevallen bent.
|
Rol op je buik en trek je kont omhoog. De rest volgt vanzelf.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelf getekend? :P |
maar voor meisjes met een rokje....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf ook zo'n ding en meestal laat ik mezelf gewoon eerst op de grond glijden/rollen, en daarna sta ik pas op. Of idd die benen in de lucht gooi actie van Uice.
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Je voeten voor je op de grond zetten met gekruiste benen (je sterkste been, waarmee je een bal zou schoppen, achter het andere), je buik aanspannen en dan je bovenlichaam naar voren en naar boven bewegen.
|
Citaat:
Dan kan je er better vanaf rollen |
Citaat:
|
Niet.
|
Nou, ik kan gewoon niet fatsoenlijk van de grond komen, dus ik ga eerst (met veel moeite) op mijn knieën zitten, zet mijn armen voor me neer en duw me dan omhoog. Dan grijns ik erbij en laat ik de rest maar even weten dat ik weet dat ik niet charmant ben. En ik vraag ook vaak genoeg of iemand me even omhoog wil trekken (y). Ik ben gewoon niet lenig, nooit geweest en ik zal het ook nooit worden.
|
kan dat dan? als ik in een zitzak ga zitten dan moet ik eerst helemaal gaan liggen en dan kwartslag draaien voordat ik kan opstaant
|
Ik kom al niet uit een hangmat, laat staan een zitzak dus :p
|
Citaat:
Minj tactiek bij hangmatten is eerst benen over één kant, dan naar voren schuiven tot ik op de rand zit, en dan schommelen tot ik met m'n voeten bij de grond kan :D |
Google het en je weet het!
Citaat:
|
Win @ martino
Held |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |