![]() |
Feestje 13 jaar??? Ideetjes?
Hoi iedereen!
Ik geef binnenkort een feestje voor 3 vriendinnen en ze blijven van zaterdag op zondag logeren heeft iemand een idee wat we zondag kunnen gaan doen? (Zaterdag avond gaan we film kijken) Je zou me er heel erg mee helpen! |
Ik las hier ergens dat iemand met een paar vriendinnen een grote lesbische orgie had gehad.. Kunnen jullie niet wat meer chickflicks halen en gewoon tot 6 uur sochtends films kijken xD
|
euhmmm mijn vriendinnen zijn gewoon hetro en ik ook de hele nacht films kijken is wel een goed idee!
|
van die belachelijk achterhaalde bordspellen spelen.
Denk aan Giebelen of meer van die flauwe spellen |
Spelletjes spelen, fotoshoot houden, naar buiten gaan, wiien (als je een wii hebt natuurlijk), iets gaan bakken/koken wat jullie daarna gaan opeten. Er is genoeg wat jullie kunnen doen!
|
Citaat:
|
of gewoon gezellig doen:P
zorg voor een filmpje ofzo maar ga niet plannen:P je ziet dan wel hoe het loopt... of ga samen pizza/ijscoupe's maken... kan hele leuke dingen opleveren:P |
Citaat:
|
Muffins bakken (y) rummikub, mens-erger-je-niet-en, monopoly, twister. Pictionary. Of nee. Party en co :cool:
|
Ik had een keer van alles voorbereid, daar is echter niets van gekomen. De meiden op mijn feest kwamen zelf met ideetjes. Maar het zou op zich wel leuk zijn om buiten foto's te maken, of een middagje met maskertjes in de weer te gaan, zelf pizza te maken, ik noem maar wat.
|
ik ben pas jarig geweest. Vrienden uitgenodigd, taart gegeten, muziek gemaakt enz.
je hoeft vrienden niet bezig te houden, want je vermaakt je wel met elkaar. |
Taart bakken! Of iets anders lekkers natuurlijk. Of chocoladefondueën met aardbeien, gewoon met een schaaltje in een pan kokend water dan heb je er ook geen set voor nodig ofzo. Of zelf maskers maken? Maar meestal komt er idd toch weinig van een voorbereiding, je vermaakt je wel denk ik. Veel plezier iig! :)
|
Zorg gewoon dat je wat leuke spullen in huis hebt en met je vriendinnen kun je meestal wel wat verzinnen.
|
de vuurkorf + marshmallows + brooddeeg + chocolaatjes
Je kan ook een stukje chocolade in brooddeeg doen, da's ook lekker :P |
Iets sportiefs
|
Goede up:D
Maak je evenement gewoon openbaar op fb, onvergetelijk feest gegarandeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: