![]() |
Hoi allemaal.
Ik ben Roza en ben 14 jaar, over een paar maanden 15.
Mijn hobby's zijn zingen & gitaar spelen. Ik hou daarom veel van muzikale mensen :D En verder vind ik liedjes van Bruno Mars erg leuk :) Haha ik hou van grappige mensen die wel tegen plagen kunnen. Ik heb hier eigenlijk alleen een account gemaakt om contact te maken met mensen en later ook mee te mailen. Internetvriendschappen vind ik erg leuk, meestal vind ik dan sneller iemand met dezelfde interesses. Ik zit in 3 gymnasium en heb toch een hekel aan school haha, ik heb nooit zin om te leren, gelukkig krijg ik dingen wel snel in mijn hoofd, zodat ik nooit zolang hoef te leren. Okee haha misschien is het zinloos om dit allemaal te schrijven, maar als je contact met me wil moet je reageren! ;) Liefs, Roza |
welkom, Roza
|
Hoi Roza, tof dat je ook van zingen en gitaarspelen houdt! Ik hou er ook van, verder speel ik ook graag piano. Bruno Mars vind ik ook heel tof, maar ik luister toch wel het meeste naar James Morrison en Kane.
|
Welkom Roza.
Ik speel keyboard, laten we een bandje vormen :D |
hoi rozzzzzzzzza
|
Citaat:
|
Hoiiiii :)
|
Welkom! Grappig, een keer een roza met een z, dat zie je niet vaak :)
En gitaar spelen: elektrisch of akoestisch? En welk merk? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Akoestisch. Dat is echt mooi :) Merk is ibanez nog wat. Heb jij ook een gitaar? |
Citaat:
1 akoestisch, Valencia 2 elektrisch, bc rich bronze series en een fender squier strat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |