![]() |
Hi
Ik ben Bram, 24 jaar. Ik woon in Rotterdam, studeer Digitale Communicatie in Utrecht.
Ik ben hier 8 jaar geleden al een keer lid geworden onder de naam EZBlade. Na een jaar of 5 volop actief lid te zijn geweest vond ik het wel mooi geweest. Ik heb mijn account laten verwijderen, maar ik kan mijn oude nick nu niet meer aannemen, want die bestaat al :confused: In het dagelijkse leven luister ik veel muziek, kijk en verzamel graag films en ik hou van lekker eten. |
Hoi hoi :D
Wat voor soort films houd je van? |
Mijn favoriet is Lost in Translation. Verder ben ik altijd wel in voor een goeie thriller. Voor de rest ligt het een beetje aan mijn mood wat ik kijk.
|
Oh, hey hoi! Welkom terug, dan maar. Ik ben hier eigenlijk pas sinds vandaag.. en ik hou niet van enge films.
|
Hallo EZ-Blade,
Allereerst wil ik je graag welkom heten op dit forum. Ik hoop dat je hier veel plezier hebt. Echter, ik stuit bij het bekijken van jouw informatie op jouw profiel op een grove fout. Er staat namelijk dat je woonachtig bent in Rotterdam. Nu gaat het om een formaliteit, echter vind ik het ongehoord dat je hier over liegt. Ik vind het jammer dat je je genoodzaakt ziet om tijdens je (her)intreding op dit forum gelijk van wal te gaan door middel een leugen. Met vriendelijke groeten, Zeehond23 |
Beste Zeehond23,
Zoals je waarschijnlijk weet ligt mijn hart op zuid. En je weet wat ze zeggen: Home is where the heart is. Bij het bekijken van jouw prachtige facepalm avatar, zie ik dat jij je voordoet als een jongen van 16, terwijl het overduidelijk is dat je 13 bent. Hebben je ouders je wel toestemming gegeven om op dit stukje digitale schoonheid te vertoeven? Met vriendelijke groet, EZ_Blade |
Lieve EZ_Blade,
Ik hoop dat je een stevige verkoudheid krijgt. Superkusjes, Zeehond23 |
Wat een liefdesverklaringen in dit topic, zeg.
|
Ach dat kan ie wel hebben hoor.
Hij weet ook nog niet dat ik mijn tanden poets met zijn tandenborstel |
Ja.. nu wel dus he?
|
Ruikt lekker he
|
Beetje naar oud speeksel
|
Like it should
|
Welkom op scholieren.com :)
|
welkom
|
Gegroet EZ Blade
|
Haha jullie reageren als kleuters. EZ_Blade, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen, al is het niet leuk om zoiets te horen als je nog maar net terug bent, maar welkom!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe me graag ouder voor, want ik voel me ook ouder dan 13
|
Oh, nou. Dan verander ik mijn leeftijd denk ik even naar 18. Ik voel me al heel erg 18, hoor.
|
Moet je doen :D::d;:D:D:D:D;:;D:;d;D:d:;D
|
Citaat:
En welkom terug! Denk ik. |
Zeehond en nieuwe gast, stop met dat best vermakelijke bekvechten!
|
Wtf is deze dan :D
|
Citaat:
|
I lol'd
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja Lost in Translation, van Sofia Coppola, die film moet ik nog een keertje zien lijkt me een interessante film. Dat dromerige en psychologische in de film trekt me wel aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |