![]() |
Buut Saai! Ik heb je gevonden! #1483
*O*
(duurde ruim 20 minuten!) |
Ja, en in de 20 min moest ik douchen en bergen was ophangen. Nu me aankleden en dan naar oma en opa en daarna naar de stad.
|
Ik wilde vandaag shoppen en naar de kapper enzo, maar het is echt schijtweer (n)
|
hier zonnig en 28graden.
|
aah ik moet nu echt gaan bye
|
ik zat al dagen te wachten totdat het beter weer was zodat ik die 15 km naar mijn eigen kamer kan fietsen, ben ik met de auto :facepalm:
straal vergeten :D |
Het is hier benauwd as fuck, ik heb het echt gehad met de "zomer". Laat de herfst en winter maar komen, yesh (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, inderdaad, héél erg eens met Sann!
|
Ik ga lekker tomatensoep ontbijten, rondje douchen en ik geloof dat ik dan weer naar de sportschool ga. :o Ik vind het echt leuk! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
dat je een rare bent |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en heter |
Absinthe een penny abonnement voor een half jaar (12 nummers) kost 38 euro. Je kunt dan kiezen of je een penny t-shirt wel met Shadow erop én je eigen profiel op de website OF een gratis Penny's Shadow CD + Luisterstrip (en uiteraard eigen profiel op de website)
38 euro :D Dikke prima :D Als we dat met een man of 5 doen (Y) |
Citaat:
|
Ik zeg zéker doen! Maar ze is pas in mei jarig toch? :o
|
Oh nee er zijn nog veel meer dingen :D
http://www.penny.nl/word-lid/ Bij een jaarabo kun je ook een dekbedovertrek krijgen :D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk had ik dit gewoon met Elien voor jóuw verjaardag moeten verzinnen, maar dat is nu niet leuk meer :p
|
:D Inderdaad :D
|
Hier moeten we ook duidelijk heen :cool: :D
|
Ik ga echt stuk hier :D:D:D:D |
Het lijkt me serieus best een gave film :facepalm: :D
|
Citaat:
Ik vraag me wel af hoe lang we dat dan leuk blijven vinden in de bioscoop. Overigens heb je met die trailer de hele film al wel gezien geloof ik :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Ik zit al een half uur aanstalten te maken, maar nu ga ik toch maar echt.
|
Citaat:
|
Kwam Spielberg niet met een paardenfilm?
|
Citaat:
|
Middag :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe vertaal je samenwerkingsverband een beetje fatsoenlijk in het engels?
|
Pffft, Nederland, herrie en kou. :mad:
|
Citaat:
collaboration (the ~), cooperation (the ~), teamwork (the ~), alliance (the ~) |
ohja ik kreeg alleen maar partnership en die vond ik lelijk!
|
het is wel echt weer tijd om mijn engels een beetje... af te stoffen.
|
ik ga cambridge engels doen over een jaar ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
En Pip is al een ramp in de zomer inderdaad én ik ben vrij warmbloedig van mezelf al :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |