![]() |
Meisje uitvragen
Hey, ik ben een 16 jarige jongen en ik zou graag binnen een week of 2 een meisje uitvragen waar zij van weet dat ik op haar ben, maar zij niet op mij. Maar ik wil eerst gewoon vrienden zijn. Hoe moet ik dat vragen, want ik ben bang dat ze 'nee' zegt.
|
Ja als ze weet dat jij verliefd op haar bent, dan heeft het niet veel zin.
Ze zal nee zeggen, en als jij jezelf wil pijnigen door haar mee uit te vragen en vrienden te worden. Zal zij altijd denken dat je er meer achter zoekt.... Vergeten, en gewoon een andere chick zoeken! |
Liefde moet van 2 kanten komen anders is de poging tevergeefs.. Wat biertje zegt ;) gewoon een andere hele leuke chick zoeken :)
|
Waarom zou je dit willen als je nu al weet dat ze toch geen interesse heeft? Verspilde moeite, sowieso als zij weet dat je verliefd op haar bent. Dan zal het ook moeilijk zijn vrienden te worden, and again: waarom zou je dit willen?
|
Ja maar ik wil gwn goede vrienden zijn, en echt niet meer. Ik wil dat liefdesgedoe daar wegkrijgen, hoe?
|
Door andere leuke meisjes te ontmoeten zodat je niet aan haar denkt. Als je vrienden met dr wordt denk je alleen maar meer aan haar en dat gaat niet werken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |