![]() |
Surprise verjaardag
Afgelopen maand was ik jarig en mijn verjaardag is nog niet gevierd. (iedereen is op vakantie enz.) Een paar weken geleden gingen we langs oom en tante om wat over de vakantie te vertellen (zij waren net terug en wij ook). Aan de keukendeur hangt een kalender en afspraken enz. Ik stond in de keuken iets te drinken en toen kwam mijn tante langs. Die deed iets met de kalender en ik zag iets hangen over mijn verjaardag. Later was ik toch een beetje nieuwsgierig en keek wat het was. Het bleek een uitnodiging voor een verrassingsfeestje te zijn. Voor mij is het dus geen verrassing meer. Nu denk ik erover om het te vertellen aan m'n ouders maar ik weet niet zeker of dat wel leuk is. Wat kan ik het beste doen? Zwijgen en doen alsof ik verrast word of vertellen zodat het een 'gewone' verjaardag is. :confused:
|
Zwijgen en verrast doen
|
Zwijgen!
|
Care, het is maar een excuus om bier te zuipen.
|
Als een surpriseparty je een leuk idee lijkt, kun je het vertellen, zodat ze het misschien op een andere dag plannen.
Maar ik zou erover zwijgen, en het eventueel later vertellen. Een echte surpriseparty lijkt me namelijk vreselijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |