![]() |
Ik wil een saaichange! #1484
*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu vraag ik me af of er nog do's en don'ts zijn wat betreft middenklas-pannenmerken. Hmmz. Zoveel vragen.
|
Citaat:
maar welke, weet ik nogsteeds niet. En of ik m'n naam erin houd... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
meetings hoeven niet groot te zijn ;)
|
ARGH! Ik wil cake bakken. Ik heb alles gehaald. Behalve cacao :mad:. Het is allemaal de schuld van de AH, want anders was ik daar fijn gaan ronddwalen en had ik vanzelf cacao meegenomen. Maar omdat ze uiteraard weer NIETS hadden, heb ik daar maar 1 ding gekocht, en ben toen naar een winkel gegaan die wél dingen heeft, maar geen cacao :(.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn eerste forummeeting was ook met z'n tweeën in totaal :y.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah :(.
En ik ben daar niet begonnen. Volgens mij ben ik ooit door sann naar WSZ gelokt :D. |
Citaat:
|
Nou prima toch? Ben je al begonnen aan je studie trouwens?
|
Ah neeee volgens mij gaat het regenen. Had net zin om even de stad in te gaan en boodschappen doen. :bob:
|
Nee, mijn introductie dag (met z'n 8-en :D huhu) is op 6 of 7 september. Colleges beginnen de 12de pas. Dus ik heb nog even de tijd (Y). Ik ben wel heel benieuwd :y.
En nu, ga ik nogmaals naar de AH. Want ik moet cacao. |
Wat ga je studeren Interglot?
|
|
Citaat:
|
Welke graftak heeft bedacht dat gitaar een leuk instrument was? Ik wilde vol goede moed weer eens gaan oefenen, maar na 20 minuten alweer gruwelijke pijn in m'n pols en elleboog, om van mijn vingers maar te zwijgen.
En ik snap nog steeds niet hoe ik dan nog moet ontspannen als ik die akkoorden ingedrukt hou. Tis wel goed voor je gruntstem, gitaar-oefenen. Mezelf vloekend door de pijn heenschreeuwen (y) |
Citaat:
Nee, ik weet ook niet wat ik ermee word :). En het is eigenlijk een samenvoeging van de vroegere studies egyptologie en assyriologie, en ze hebben er twee richtingen bijgevoegd, namelijk wereld van de bijbel en mediterrane culturen in breed perspectief, waarbij je dus van alles een beetje doet. |
Dat went wel Noedel :p
|
|
Hihi wat een grappige foto.
|
Citaat:
|
thomas, wat voor nickchange wil je dan? zegmaar, wat wil je als nieuwe nick?
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom blijft die pick niet in m'n handen zitten, waarom raak ik steeds andere snaren met mn vingers en waarom is die gitaar niet gewoon wat korter zodat ik er beter bij kan! :mad: |
Citaat:
Ik gebruik geen plectrum, dus dat kan ik je niet vertellen :p beter vasthouden. |
En nu. Cake.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb geen nagels om fatsoenlijk te fingerpicken, helaasch. Maar morgen weer een dag. Ik moét en zál het leren (riep ik 3 jaar geleden ook, maar nu meen ik het echt). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook niet ;) ik speel met mijn vingers. Maar dat doet wel iets sneller zeer met stalen snaren :D Goed zo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha same sex marriages in skyrim :cool:
|
Citaat:
|
Nou, nie seike maar oefene dan! Het is net als met sport, ook je handspieren kun je trainen. :y
|
Citaat:
|
Omg, ipads zijn echt fokking gaaf. Ik ben jaloers op mijn broer. Die dingen typen echt heel fijn. Met wat oefening is het bijna hetzelfde als een echt toetsenbord.
|
dus nog steeds kutter.
|
Ja, maar vergeleken met andere 'digitale toetsenborden' wel het fijnste dat (wat?) er is, denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |