![]() |
Linsaairie en vibrators #1485
Mooie laatste post weer :D
|
:d We wilden wel dezelfde titel gebruiken, bon!
|
Quis 2.0 65
mijamoto 48 .sann 44 Little Phoebe 34 Interglot 34 Chick Rock 33 Thomasvan'taug 32 Sarah 27 Em. 18 Swlabr 18 Noedelhap 15 deadlock 14 Luud 13 Trimm Trabb 13 Carn 13 Dobermann 11 Sherlock 10 Brenda97 8 Schrödinger 7 Mc Kauw 6 Macrador 6 Geel 6 *Miekje* 6 Commendatore 4 Absinthe 3 Elmp 3 Pippeloen 3 Ertur 2 Edelweiss 1 Icesoul 1 Havock 1 Gnork 1 Missy 1 En duidelijk hoog tijd dat Quis aan het werk gaat! :D |
Aah wtf dat is me nog nooit gebeurd. :D(N)
|
Eerste keer voor alles! :cool:
|
:D goede titel.
2e damn gebeurt me ook zelden :o |
Four Seasons, Bever en Obelink zijn ook aanraders voor backpacks und so weiter.
|
Ik heb nog n klein jaar om iets te kopen dus het heeft geen haast ;P Heb namelijk geen zin om met koffers te zeulen.
|
Hoe dan ook, Deuter.
|
Deuter, lijkt op leuter. Dus dat is al een +1.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik dan gewoon weinig kleren meeneem en daar veel shit koop (y)
|
wat is deuter?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen -o-. Dit was niet echt de bedoeling :(
|
Goedemorgen, Interglot! Wat was niet de bedoeling? :p
|
wel lekker uitgeslapen dan interglot?
|
Goeiemorgen!
|
Hallo!
|
Hoi hoi!
|
Ik ga koffie zetten, want een briljante ingevingen heb ik soms.
|
ow kak, ik moet natuurlijk ook een paspoort aanvragen :mad:
|
Nou, ik heb heel goed uitgeslapen :P. Maar het was niet de bedoeling om heel lang uit te slapen en me vervolgens niet fijn te voelen (N). Dat had ik gister namelijk niet bedacht.
|
Ik ga maar eens lunchen. En de was doen.
|
Goeiemorgen!!!
wel een beetje laat gepost. |
En ik ga nooit meer naar feestjes als ik er geen zin in heb. En waar je pas half6 smorgens in bed ligt.
Het werd al licht en dan moe tje nog slapen. Mn vriendin en ik waren nog aan het keten en ondertussen was het 9uur. Toen gingen wij 2 slapen tot 11uur. Het was veel te licht dus waren maar opgestaan. en de rest lag nog steeds te pitten. |
Als je pas om half 6 ging slapen is het imo toch een gezellig feest geweest? Of was het een slaapfeest?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keten, omg (Y) wat een fijn woord.
|
Citaat:
morgen naar school, maar er staan vakken opmn lesrooster die ik niet heb gekozen en ook de boeken niet van heb:confused: |
Citaat:
|
Wat een fantastisch woord <3. Ik heb dat heel lang niet gehoord.
En nu, brood klaarmaken. Ik heb hongerr. |
Citaat:
|
Keten associeer ik echt met 10-jarige meisjes die een giechelavondje hebben met kussengevechten en Meidengeheimen :D
|
Wel fijn trouwens dat mensen niet de moeite nemen een user/pass in te stellen op de router. Nu kan ik ook nog portmappings doen :d(y)
|
Citaat:
zuur zeuren:D het feest was wel leuk maar de mensen die er waren waren niet leuk. die hadden per se hun slaap nodig:rolleyes: en als we niet stil waren werden we de gang opgezet. |
Citaat:
zon feestje was het ongeveer wel. 4 van de 6 die er waren hadden een heel diep gesprek over Winx dat tekenfilmpje:facepalm: |
Zonnig, ja? We hebben hier maar droevig weer gehad :(
|
ik heb espresso en er staan nu 2 broodjes in de oven met ham, tasty toms en mozzarella. en een paar slagen peper op de kaas ofc. nomnomnom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zijn vliegtickets voor volgend jaar juli opeens 300 euro duurder geworden. hoeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh bla :D
|
:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |