![]() |
En we saaien als maar verder van station, naar station! #1486
Guusje gaat ook met de trein :)
|
lekker snel!
|
Huhu. En nee Luud, dat is niet stom. Dat doe ik ook. Ik word echt gek als ik dan het bordje óók niet kan zien.
|
Ik zat te wachten :bloos:
|
(Y)
|
@ Luud: Van te voren weten waar je er uit moet is wel zo makkelijk: gewoon de naam van station A onthouden als je er bij B uit moet (y).
|
Citaat:
|
Ik mocht op m'n 16e alleen naar Lowlands en vanaf m'n 14e ben ik weekenden alleen thuis geweest, dus ik neem aan dat ik toen ook wel alleen treinde, maar ik weet het niet zeker.
|
Ligt eraan waar ik ben, ik word gekker op een station als Utrecht als ik de bordjes niet kan zien dan op station Groningen, hier kan je toch niet superveel kanten op. :p
|
Citaat:
|
Ik mocht niet meeten trouwens :D Maar dat durfde ik ook niet dus het was wel een goeie oplossing :cool: :D
|
Volgens mij kun je bij groningen nog minder kanten op dan Leeuwarden :O.
|
Citaat:
Ik weet zelf altijd precies waar ik er uit moet, daar heb ik geen omroeper voor nodig. Treinen is één van de makkelijkste dingen die er bestaan. |
Citaat:
|
wtf :D |
Wie neemt er wel eens de verkeerde trein? In Eindhoven, den Bosch en Nijmegen staat het prima aangegeven (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik niet precies weet waar ik er uit moet zoek ik inderdaad uit wat de halte is voor de halte waar ik er uit moet. Ook met de bus overigens. Maar de meeste routes ken ik wel en dan weet ik ook precies waar ik er uit moet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Inmiddels is ze wel wat meer openminded aangezien ze haar man via schoolbank (her) ontmoet heeft, maar ze weet niet dat inmiddels mijn halve vriendengroep van internet komt :p |
Martin Luther King. (y)
|
Ik heb nog nooit een verkeerde trein genomen en ben nog nooit op het verkeerde station uitgestapt. Het enige domme wat ik in de trein doe is spullen laten liggen, zo ben ik 1 vest, 2 jassen en 1 handtas-met-inhoud kwijtgeraakt. De handtas had ik gelukkig de volgende dag terug :Y
|
Citaat:
Ach, nou ja, en als het mis was gegaan was ik in Breda beland i.p.v. Den Bosch. Genoeg treinmogelijkheden terug. |
Citaat:
|
Ik ben blij dat de strippenkaart eruit gaat, ik stempelde altijd verkeerd af
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik mocht pas vanaf mijn zestiende ofzo alleen met de trein :D:D:D
|
Vanuit Leeuwarden: 5 verschillende richtingen :y.
|
Vanaf m'n ouders kun je alleen naar Hengelo en Zupthen :cool:
|
Vanaf Leiden Lammenschans (wat een hele minuut dichterbij is dan centraal. Maar ik ben lui dus :D) kun je alleen naar Centraal of naar Utrecht :y.
|
Wat best stom was, aangezien ik degene was die altijd wist welk perron we moesten hebben en alles als ik met mijn ouders treinreisde.
|
'Oosterhout is de op vier na grootste stad van Nederland zonder treinstation'. Daarom treinden we vroeger nooit.
|
Citaat:
|
En gilze fucking rijen wel een treinstation he.
|
Mijn moeder raakt altijd een beetje in paniek van treinen. Station met 2 richtingen gaat nog net, maar op Utrecht Centraal is het echt noes :eek::eek:
Ze redt zich beter op Schiphol dan op Zupthen :D(N) |
Ik heb tot nu toe maar 1 persoon van da interwebs ontmoet. Got some action, too. Giggity.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeuwarden, Leeuwarden Cammingaburen en nog een die nog niet af is, en ook nog niet in gebruik is.
|
Oh Achter de Hoven, maar daar stopt alleen in de spits een trein geloof ik.
|
den bosch - breda, half uurtje of zo?
|
Eindhoven heeft er maar 2, Eindhoven centraal en Eindhoven beukenlaan.
|
Ik lees dat er een vierde bijkomt. Werpsterhoek. Aan de spoorlijn naar Zl. Alsof de stops in Akkrum en Grou-Jirnsum nog niet tenenkrommend genoeg zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |