![]() |
Oogschaduw creme
Hallo,
Mijn moeder heeft vandaag oogschaduw creme gekocht van iemand die ze kent. Ze had het zo gepakt, vond het mooi en kocht het. Nou kwam ze er dus thuis achter dat het oogschaduw creme is. Nou zijn de oogschaduw cremes die ik heb, best zacht, alleen die van me moeder is keihard en je krijgt er bijna geen kleur vanaf. Ik ken het merk ook niet. Het is van Love my Eyes. en het is een eye shadow trio. Me moeder wou het weggooien, maar ik dacht er wel een oplossing voor te vinden. Nou niet dus, kan weinig over het merk vinden en kan ook niet goed vinden hoe je het goed op kan brengen. Ik weet niet of 1 van jullie het misschien weten of kennen? Het zou wel fijn zijn, dan kan ze het misschien gewoon gebruiken. (Ik weet niet of deze topic bij lifestyle hoort eigenlijk. :P) |
het kan zijn dat het gewoon een slecht merk is met weinig pigmentatie en een slechte structuur.:o heb je al geprobeerd om het warm te maken met je handen en het dan aan te brengen? en met een kwastje of met je vingers?
ik ken het merk zelf niet helaas. |
Het merk heet Bari Cosmetics, heb ik met wat googlen weten te achterhalen. Love my eyes is daar weer een submerk van:) Is het die stapelbare eyeshadow? (Die drie kleuren op elkaar) Want verder zag ik op de site alleen maar eyeshadow quattro's of met nog meer kleuren...
Ik gebruik cream eyeshadows meestal als basis voor mijn normale oogschaduw (wel eerst primer aanbrengen, anders verdwijnt je oogschaduw allemaal in je oogplooi:P), om het wat meer kleur en diepte te geven. Daarvoor gebruik altijd gewoon mijn vinger om het op te brengen, misschien dat dat helpt? Vingers zijn warm en zouden het product dus wat zachter moeten maken. |
Citaat:
Oh, nevermind... Die prijs is per pack van 12... Dus ik verwacht ook niet te veel meer van het merk:P |
Lekker weg gooien die troep. wat je nog kan proberen is het te verdunnen met water. maar als ik jouw was zou ik naar de ici pari lopen en goede make-up kopen XD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |